충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
1,409건 중 1,409건 출력
40/71 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
781.
서명
Consumer behavior in food consumption: reference price approach 미리보기
저자
Miljkovic, D.; Effertz, C.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
782.
서명
Consumer behavior of the information services industry in Taiwan - conceptual framework and hypotheses development 미리보기
저자
Wang, W. H.; Liang, C. J.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
783.
서명
Consumer behaviour and environmental quality in Hawaii 미리보기
저자
Choy, D.; Prizzia, R.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
784.
서명
Consumer behaviour and sensory preference differences: implications for wine product marketing 미리보기
저자
Bruwer, J.; Saliba, A.; Miller, B.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
785.
서명
Consumer behaviour in the Greek floral market: Comparative insights for the food industry 미리보기
저자
Tzavaras, M.; Tzimitra-Kalogianni, I.; Bourlakis, M.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
786.
서명
Consumer behaviour in the market of catering services in selected countries of Central-Eastern Europe 미리보기
저자
Da?browska, A.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
787.
서명
Consumer-brand relationships in sport: brand personality and identification 미리보기
저자
Carlson, B. D.; Donavan, D. T.; Cumiskey, K. J.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
788.
서명
Consumer centered "brand value" of foods: drivers and segmentation 미리보기
저자
Gabay, G.; Moskowitz, H. R.; Beckley, J.; Ashman, H.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
789.
서명
Consumer complicity with counterfeit products 미리보기
저자
Chaudhry, P. E.; Stumpf, S. A.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
790.
서명
Consumer confidence, endogenous growth and endogenous cycles 미리보기
저자
Gomes, O.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
791.
서명
Consumer culture brand positioning strategies: an experimental investigation 미리보기
저자
Gammoh, B. S.; Koh, A. C.; Okoroafo, S. C.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
792.
서명
Consumer cynicism: antecedents and consequences 미리보기
저자
Chylinski, M.; Chu, A.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
793.
서명
Consumer cynicism: From resistance to anti-consumption in a disenchanted world? 미리보기
저자
Odou, P.; Pechpeyrou, P. d.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
794.
서명
Consumer-driven retail operations: The moderating effects of consumer demand and case pack quantity 미리보기
저자
Eroglu, C.; Williams, B. D.; Waller, M. A.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
795.
서명
Consumer effects of environmental impact in product labeling 미리보기
저자
Borin, N.; Cerf, D. C.; Krishnan, R.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
796.
서명
Consumer ethnocentrism and willingness to buy: Analyzing the role of three demographic consumer characteristics 미리보기
저자
Josiassen, A.; Assaf, A. G.; Karpen, I. O.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
797.
서명
Consumer evaluation of technology-based vertical brand extension 미리보기
저자
He, H.; Li, Y.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
798.
서명
Consumer evaluation of unbranded and unlabelled food products: The case of bacalhau 미리보기
저자
Sogn-Grundvag, G.; Ostli, J.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
799.
서명
Consumer evaluations of food risk management in Russia 미리보기
저자
Popova, K.; Frewer, L. J.; Jonge, J. D.; Fischer, A.; Kleef, E. V.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
800.
서명
Consumer evaluations on brand extensions: B2B brands extended into B2C markets 미리보기
저자
Burnaz, S.; Bilgin, P.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 다음 맨뒤

하단메뉴