충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
75건 중 75건 출력
3/4 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Consumer behavior of Chinese children: 1995-2002/ 미리보기
저자
McNeal, J. U
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Consumer ethics: an application and empirical testing of the Hunt-Vitell theory of ethics 미리보기
저자
Vitell, S. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Consumer ethnocentrism and willingness to buy domestic products in a developing country setting: testing moderating effects 미리보기
저자
Wang, C. L.; Chen, Z. X.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Consumer innovativeness and perceived risk: implications for high technology product adoption 미리보기
저자
Hirunyawipada, T.; Paswan, A. K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Consumer Market Beliefs and Their Managerial Implications: An Empirical Examination 미리보기
저자
Alpert, F.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Consumer opinion and effectiveness of direct-to-consumer advertising 미리보기
저자
Spake, D. F.; Joseph, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Consumer perceptions of "green power" 미리보기
저자
Rowlands, I. H.; Parker, P.; Scott, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Consumer perceptions of product packaging 미리보기
저자
Ampuero, O.; Vila, N.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Consumer perceptions of store brands versus national brands 미리보기
저자
Wulf, K. D.; Odekerken-Schroder, G.; Goedertier, F.; Van Ossel, G.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Consumer preferences for commercial Web site design: an Asia-Pacific perspective 미리보기
저자
Yang, X.; Ahmed, Z. U.; Ghingold, M.; Boon, G. S.; Mei, T. S.; Hwa, L. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Consumer preferences for Internet services over time: initial explorations 미리보기
저자
Sultan, F.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Consumer privacy and the Internet in Europe: a view from Germany 미리보기
저자
Singh, T.; Hill, M. E.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Consumer privacy and the Internet in Europe: a view from Germany/ 미리보기
저자
Singh, T
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Consumer reactance against loyalty programs 미리보기
저자
Wendlandt, M.; Schrader, U.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Consumer socialization of Chinese children in schools: analysis of consumption values in textbooks 미리보기
저자
Chan, K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Consumers' perceptions of the country-of-origin effect on purchasing intentions of (in)conspicuous products 미리보기
저자
Piron, F.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Consumer tradeoffs in on-line textbook purchasing 미리보기
저자
Talaga, J. A.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Consumer tradeoffs in on-line textbook purchasing/ 미리보기
저자
Talaga, James A
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Consumption patterns of Chinese urban and rural consumers 미리보기
저자
Sun, T.; Wu, G.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Consumption values and relationships: segmenting the market for frequency programs 미리보기
저자
Long, M. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 

하단메뉴