충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
46건 중 46건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Cognitive Model of Customer-Based Brand Equity for Frequently Purchased Products: Conceptual Framework and Empirical Results 미리보기
저자
Punj, G. N.; Hillyer, C. L.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Comment on Metacognitive Experiences and Consumer Choice 미리보기
저자
Huber, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Conceptual Overview of the Self-Presentational Concerns and Response Tendencies of Focus Group Participants 미리보기
저자
Wooten, D. B.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Category Attitude Measures: Exemplars as Inputs 미리보기
저자
Loken, B.; Joiner, C.; Peck, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Changing False Beliefs from Repeated Advertising: The Role of Claim-Refutation Alignment 미리보기
저자
Johar, G. V.; Roggeveen, A. L.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Comment on Social Marketing: Are We Fiddling While Rome Burns? 미리보기
저자
Wells, W. D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Communality as a Dimension of Service Relationships 미리보기
저자
Goodwin, C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Comparative Advertising: Effects of Structural Alignability on Target Brand Evaluations 미리보기
저자
Zhang, S.; Kardes, F. R.; Cronley, M. L.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Comparative Judgment Processes: The Effects of Task Objectives and Time Delay on Product Evaluations 미리보기
저자
Wang, J.; Wyer, R. S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Comparative Versus Noncomparative Advertising: The Moderating Impact of Prepurchase Attribute Verifiability 미리보기
저자
Jain, S. P.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Comparing Journal of Consumer Psychology and Journal of Consumer Research 미리보기
저자
Alon, A.; Morrin, M.; Bechwati, N. N.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Computers as Situational Cues: Implications for Consumers Product Cognitions and Attitudes 미리보기
저자
Schlosser, A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Consequences of Perceiving Oneself as Responsible for Obtaining a Discount: Evidence for Smart-Shopper Feelings 미리보기
저자
Schindler, R. M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Consideration Set Overvaluation: When Impossibly Favorable Ratings of a Set of Brands Are Observed 미리보기
저자
Kardes, F. R.; Sanbonmatsu, D. M.; Cronley, M. L.; Houghton, D. C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Construal-Level Effects on Preference Stability, Preference-Behavior Correspondence, and the Suppression of Competing Brands 미리보기
저자
Kardes, F. R.; Cronley, M. L.; Kim, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Construal Levels and Psychological Distance: Effects on Representation, Prediction, Evaluation, and Behavior 미리보기
저자
Trope, Y.; Liberman, N.; Wakslak, C.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Construal Level Theory and Consumer Behavior 미리보기
저자
Liberman, N.; Trope, Y.; Wakslak, C.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Construal Level Theory as an Integrative Framework for Behavioral Decision-Making Research and Consumer Psychology 미리보기
저자
Fiedler, K.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Constructing Stable Preferences: A Look Into Dimensions of Experience and Their Impact on Preference Stability 미리보기
저자
Hoefiler, S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Construing Consumer Decision Making 미리보기
저자
Lynch, J. G.; Zauberman, G.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴