주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
20
건 중
20
건 출력
1/1
페이지
제한항목
NTC Publications Ltd
검색결과제한
자료유형
기사
(20)
저자
Allo, N.
(1)
Barnham, C.
(1)
Cervellon, M.-C.
(1)
Creusen, M.; Hultink, E.J.; Eling, K.
(1)
Davis, S.
(1)
Elkasabi, M.; Suzer-Gurtekin, Z.T.; Lepkowski, J.M.; Kim, U.; Curtin, R.; McBee, R.
(1)
Gbadamosi, A.; Hinson, R.E.; Tukamushaba, E.K.; Ingunjiri, I.
(1)
Himmelweit, S.M.
(1)
Hudders, L.; Pandelaere, M.; Vyncke, P.
(1)
Macer, T.; Troch, T.; De Ruyck, T.
(1)
Peng, L.; Cui, G.; Li, C.
(1)
Peterson, R.A.; Rhi-Perez, P.; Albaum, G.
(1)
Pokryshevskaya, E.; Antipov, E.
(1)
Purucker, C.; Landwehr, J.R.; Sprott, D.E.; Herrmann, A.
(1)
Richards, M.
(1)
Smith, S.
(1)
Vernette, E.; Hamdi-Kidar, L.
(1)
Vicente, P.; Reis, E.
(1)
Vocino, A.; Polonsky, M.J.
(1)
Willems, A.; De Ruyck, T.
(1)
더보기
(15)
더보기 취소
출판사
NTC Publications Ltd
(20)
발행년도
2013
(8)
2012
(6)
2014
(6)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A challenge for geomarketing in developing countries: the Nigerian narrative
저자
Allo, N.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A comparison of ABS mail and RDD surveys for measuring consumer attitudes
저자
Elkasabi, M.; Suzer-Gurtekin, Z.T.; Lepkowski, J.M.; Kim, U.; Curtin, R.; McBee, R.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A comparison of methods used to measure the importance of service attributes
저자
Pokryshevskaya, E.; Antipov, E.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A cross-national comparison of extreme response style measures
저자
Peterson, R.A.; Rhi-Perez, P.; Albaum, G.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Career overall average relative response time of online panellists
저자
Vocino, A.; Polonsky, M.J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Children's attitudinal reactions to TV advertisements: the African experience
저자
Gbadamosi, A.; Hinson, R.E.; Tukamushaba, E.K.; Ingunjiri, I.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Choice of consumer research methods in the front end of new product development
저자
Creusen, M.; Hultink, E.J.; Eling, K.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Choosing the right baskets for your eggs: deriving actionable customer segments using supervised genetic algorithms
저자
Davis, S.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Clustered insights: Improving eye tracking data analysis using scan statistics
저자
Purucker, C.; Landwehr, J.R.; Sprott, D.E.; Herrmann, A.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Co-creation with consumers: who has the competence and wants to cooperate?
저자
Vernette, E.; Hamdi-Kidar, L.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Collaboration with co-researchers in communities
저자
Willems, A.; De Ruyck, T.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Conceptualising and evaluating experiences with brands on Facebook
저자
Smith, S.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Conference Notes `Think Opportunity! Smart Technology for Cost-Conscious Times', Association of Survey Computing (ASC), Imperial College London, 27 April 2012
저자
Macer, T.; Troch, T.; De Ruyck, T.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Conspicuous conservation: using semiotics to understand sustainable luxury
저자
Cervellon, M.-C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Consumer literacy
저자
Himmelweit, S.M.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Consumer meaning making: the meaning of luxury brands in a democratised luxury world
저자
Hudders, L.; Pandelaere, M.; Vyncke, P.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Consumer reality: how brands are constructed
저자
Barnham, C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Coverage error in internet surveys: can fixed phones fix it?
저자
Vicente, P.; Reis, E.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Creative workshops as a qualitative research tool
저자
Richards, M.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The comparative impact of critics and consumers: applying the Generalisability Theory to online movie ratings
저자
Peng, L.; Cui, G.; Li, C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴