주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : C]
총
40
건 중
40
건 출력
1/2
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(40)
저자
unknown
(2)
Bao, Tong (Tony); Chang, Tung-lung Steven; Kim, Alex Jiyoung; Moon, Sue H.
(1)
Belch, G.E.; Belch, M.A.
(1)
Belch, George E.; A. Belch, Michael
(1)
Bergkvist, Lars
(1)
Bergkvist, Lars; Zhou, Kris Qiang
(1)
Chang, C.-T.; Tseng, C.-H.
(1)
Chang, Chun-Tuan; Chen, Pei-Chi
(1)
Chang, Chun-Tuan; Tseng, Chien-Hun
(1)
Choi, Chang Suk; Cho, Yoon-Na; Ko, Eunju; Kim, Sang Jin; Kim, Kyung Hoon; Sarkees, Matthew E.
(1)
Chu, Shu-Chuan; Kim, Juran
(1)
Cui, G.; Yang, X.; Wang, H.; Liu, H.
(1)
Dianoux, C.; Petrovici, D.; Minondo, A.-L.
(1)
Kilambi, A.; Laroche, M.; Richard, M.-O.
(1)
Kim, Hyuksoo; Youn, Seounmi
(1)
Kim, Seunghyun; Youn, Seounmi; Yoon, Doyle
(1)
Laroche, M.; Nepomuceno, M.V.; Richard, M.-O.
(1)
Laroche, Michel; Vinhal Nepomuceno, Marcelo; Richard, Marie-Odile
(1)
Lin, Ying-Ching; Wang, Kai-Yu; Hsieh, Jun-Yi
(1)
Modig, E.; Dahlen, M.; Colliander, J.
(1)
Modig, Erik; Dahlén, Micael; Colliander, Jonas
(1)
Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg; Marquart, Franziska; Mayrhofer, Mira
(1)
O’Donohoe, Stephanie
(1)
Parguel, Béatrice; Benoit-Moreau, Florence; Russell, Cristel Antonia
(1)
Pergelova, Albena; Angulo-Ruiz, Fernando
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(40)
발행년도
2014
(10)
2017
(10)
2013
(8)
2018
(3)
2019
(3)
2020
(3)
2012
(2)
2015
(1)
더보기
(3)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A content analysis study of the use of celebrity endorsers in magazine advertising
저자
Belch, G.E.; Belch, M.A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A content analysis study of the use of celebrity endorsers in magazine advertising
저자
Belch, George E.; A. Belch, Michael
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Can advertising influence the results of hedonic tests for food products?
저자
Dianoux, C.; Petrovici, D.; Minondo, A.-L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Can evoking nature in advertising mislead consumers? The power of ‘executional greenwashing'
저자
Parguel, Béatrice; Benoit-Moreau, Florence; Russell, Cristel Antonia
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Can sex sell bread?
저자
Chang, Chun-Tuan; Tseng, Chien-Hun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Can sex sell bread? The impacts of sexual appeal type, product type and sensation seeking
저자
Chang, C.-T.; Tseng, C.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Caring for her: the influence of presumed influence on female consumers' attitudes towards advertising featuring gender-stereotyped portrayals
저자
Åkestam, Nina
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Cause-related marketing ads in the eye tracker: it depends on how you present, who sees the ad, and what you promote
저자
Chang, Chun-Tuan; Chen, Pei-Chi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Cause-related marketing persuasion research: an integrated framework and directions for further research
저자
Bergkvist, Lars; Zhou, Kris Qiang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Celebrity trait transference: when brands pick up endorsers' personality traits
저자
Bergkvist, Lars
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Children and advergames: the role of product involvement, prior brand attitude, persuasion knowledge and game attitude in purchase intentions and changing attitudes
저자
Vanwesenbeeck, Ini; Walrave, Michel; Ponnet, Koen
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Children's attitudinal and behavioral reactions to product placements: investigating the role of placement frequency, placement integration, and parental mediation
저자
Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg; Marquart, Franziska; Mayrhofer, Mira
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Chinese advertising practitioners’ conceptualisation of gender representation
저자
Shao, Yun; Desmarais, Fabrice; Kay Weaver, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Chinese advertising practitioners' conceptualisation of gender representation
저자
Shao, Y.; Desmarais, F.; Weaver, C.K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Communication strategies for enhancing perceived fit in the CSR sponsorship context
저자
Sohn, Y.S.; Han, J.K.; Lee, S.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Communication using celebrities in the non-profit sector: determinants of its effectiveness
저자
del Mar Garcia de los Salmones, M.; Dominguez, R.; Herrero, A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Comparing advertising effectiveness in South-American and North-American contexts: testing Hofstede's and Inglehart's cultural dimensions in the higher education sector
저자
Pergelova, Albena; Angulo-Ruiz, Fernando
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Comparing children's explicit and implicit understanding of advertising and placement on TV
저자
Uribe, Rodrigo; Fuentes-García, Alejandra
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Conducting state-of-the-art cross-cultural research
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Congruency of humour and cultural values in print ads
저자
Laroche, Michel; Vinhal Nepomuceno, Marcelo; Richard, Marie-Odile
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴