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128641.
서명
The Customer Database: Cross‐selling Retail Financial Services 미리보기
저자
T.J. Hughes
발행처
MCB UP Ltd
원문제공시작년
자료유형
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원문제공마감년
128642.
서명
The Customer Database: Cross‐selling Retail Financial Services 미리보기
저자
T.J. Hughes
발행처
MCB UP Ltd
원문제공시작년
자료유형
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원문제공마감년
128643.
서명
The customer delight construct:Is Surprise Essential? 미리보기
저자
Crotts, J. C.; Magnini, V. P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
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원문제공마감년
128644.
서명
The customer equity implications of using incentives in acquisition channels: a nonprofit application 미리보기
저자
Swain, Scott D.; Berger, Paul D.; Weinberg, Bruce D.
발행처
Palgrave Macmillan Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
128645.
서명
The customer experience: a road-map for improvement 미리보기
저자
Johnston, R.; Kong, X.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
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원문제공마감년
128646.
서명
The customer experience ecosystem in two cultural contexts 미리보기
저자
Mojtaba Barari;Olivier Furrer
발행처
HENRY STEWART PUBLICATIONS
원문제공시작년
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원문제공마감년
128647.
서명
The Customer Experience : Lessons from the Experts 미리보기
저자
Paul P. Brumby
발행처
麗澤大學經濟學部
원문제공시작년
2011
자료유형
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원문제공마감년
128648.
서명
The Customer is Always Right 미리보기
저자
O Donnell, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
128649.
서명
The Customer Is Always Right/ 미리보기
저자
Dado, D. V
발행처
Williams & Wilkins
원문제공시작년
2003
자료유형
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원문제공마감년
128650.
서명
The Customer Is Always Wrong 미리보기
저자
Lynn, L. E.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2001
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원문제공마감년
128651.
서명
The customer is king Alan Clark and Terry Peterson explain why a `total customer experience' is the key to business success 미리보기
저자
unknown
발행처
IQA
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
128652.
서명
The Customer Is Not Always Right: Balancing Worker and Customer Welfare in Antitrust Law 미리보기
저자
Masterman, Clayton J.
발행처
Vanderbilt University School of Law
원문제공시작년
2016
자료유형
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원문제공마감년
128653.
서명
The Customer is Not Always Right: Customer Aggression and Emotion Regulation of Service Employees 미리보기
저자
Grandey, A. A.; Dickter, D. N.; Sin, H.-P.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2004
자료유형
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원문제공마감년
128654.
서명
The Customer Marketing Method: How to Implement and Profit from Customer Relationship Management Jay Curry;New York: The Free Press. 236 pages; $25.00 미리보기
저자
Jortberg, M.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2001
자료유형
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원문제공마감년
128655.
서명
The Customer May Not Always Be Right: Customer Compatibility and Service Performance 미리보기
저자
Buell, Ryan W.; Campbell, Dennis; Frei, Frances X.
발행처
Institute of Management Sciences]
원문제공시작년
2021
자료유형
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원문제공마감년
128656.
서명
The customer satisfaction in a reduced rank regression framework 미리보기
저자
Lovaglio, P. G.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2004
자료유형
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원문제공마감년
128657.
서명
The customer satisfaction link to TQM 미리보기
저자
Hensler, D. Jack
발행처
Executive Enterprises
원문제공시작년
1994
자료유형
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원문제공마감년
128658.
서명
The customer satisfaction-loyalty relation in an interactive e-service setting: The mediators 미리보기
저자
Chen, S. C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
128659.
서명
The Customer Service Solution 미리보기
저자
Scott E. Sampson
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
자료유형
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원문제공마감년
128660.
서명
The Customer Service Solution 미리보기
저자
Scott E. Sampson
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
자료유형
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원문제공마감년
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