충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : D]
24건 중 24건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A double-edged sword: understanding vanity across cultures 미리보기
저자
Durvasula, S.; Lysonski, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Decision '08: event marketing or product sampling? 미리보기
저자
Johnson, C.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Decision making process of community organic food consumers: an exploratory study 미리보기
저자
Essoussi, L. H.; Zahaf, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Differentiation through Customer Involvement in Production or Delivery 미리보기
저자
Song, J. H.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Digital piracy of MP3s: consumer and ethical predispositions 미리보기
저자
Lysonski, S.; Durvasula, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Dimensions of consumer knowledge and its impacts on country of origin effects among Australian consumers: a case of fast-consuming product 미리보기
저자
Phau, I.; Suntornnond, V.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Direct selling as the next channel 미리보기
저자
Duffy, D. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Direct-to-consumer advertising and young consumers: building brand value 미리보기
저자
E. Baca, E.; Holguin Jr, J.; W. Stratemeyer, A.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Direct-to-consumer advertising of prescription drugs: help or hindrance to the public's health? 미리보기
저자
Finlayson, G.; Mullner, R.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Direct-to-consumer prescription drug advertising: a study of consumer attitudes and behavioral intentions 미리보기
저자
Singh, T.; Smith, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Direct-to-consumer prescription drug advertising: concerns and evidence on consumers' benefit 미리보기
저자
Shin, J.; Moon, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Disloyalty: a closer look at non-loyals 미리보기
저자
Rowley, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Do consumers know what they want? 미리보기
저자
Riquelme, H.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Does marketing undermine public health? 미리보기
저자
Royne, M. B.; Levy, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Does parent satisfaction with a childcare provider matter for loyalty? 미리보기
저자
Keiningham, T. L.; Aksoy, L.; Andreassen, T. W.; Estrin, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Domestic consumption: rational, affective or normative choice? 미리보기
저자
Vida, I.; Reardon, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Do-not-call as the US Government's improvement to telemarketing efficiency 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Do role models influence teenagers' purchase intentions and behavior? 미리보기
저자
Martin, C. A.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Drawing the line between targeting and patronizing: how "vulnerable" are the vulnerable? 미리보기
저자
Wolburg, J. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
DTC pharmaceutical advertising: the debate's not over 미리보기
저자
Handlin, A.; Mosca, J. B.; Forgione, D. A.; Pitta, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴