충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : D]
13건 중 13건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Dating Preferences and Speed Dating Decisions: The Relationship Between What's "Important" and What Counts 미리보기
저자
Sethi-Iyengar, S.; Simonson, I.; Fisman, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Decision Focus and Consumer Choice Among Assortments 미리보기
저자
Chernev, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Declarative and Experiential Information in Preference Judgments: The Role of Processing Fluency 미리보기
저자
Brakus, J. J.; Schmitt, B. H.; Zhang, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Designing Effective Refutations: Perceptual Similarity and Belief Change 미리보기
저자
Johar, G. V.; Roggeveen, A. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Determinants for Consumption Materialism among Late Adolescents in China 미리보기
저자
Gu, F. F.; Hung, K.; Tse, D. K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Distance Lends Structure to the View: Temporal Construal and Value Perceptions 미리보기
저자
Thomas, M.; Chandran, S.; Trope, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Does Being Glued to the Tube Mean Sticky Brand Associations? Consumer Television Connectedness and the Enrichment of Brand Meanings and Associations 미리보기
저자
Russell, C. A.; Schau, H. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Does Direction of Prediction Impact the Self-Prophecy Effect? 미리보기
저자
Sprott, D. E.; Spangenberg, E. R.; Fisher, R.; Devezer, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Do Means-End Chains Exist? Experimental Tests of their Hierarchicity, Automatic Spreading Activation, Directionality, and Self-Relevance 미리보기
저자
Scholderer, J.; Grunert, K. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Dragging One's Feet in Bargaining: Effect of Response Time on Perceptions of Bargaining Outcomes 미리보기
저자
Oza, S. S.; Srivastava, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The Delayed Effects of Affective States on Memory-Based Decisions and Judgments 미리보기
저자
Lynch, J. G.; Tavassoli, N.; Wood, S. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Differential Effects of Guilt Appeals in Persuasive Marketing Communications 미리보기
저자
LaBarge, M. C.; Godek, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Dirt on Coming Clean: Perverse Effects of Disclosing Conflicts of Interest 미리보기
저자
Cain, D.; Moore, D.; Loewenstein, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴