충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : D]
30건 중 30건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Decoy Effects and Brands 미리보기
저자
Kim, J.; Park, J.; Ryu, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Decoy Effects and Brands 미리보기
저자
Kim, J.; Park, J.; Ryu, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Delivering Differentiated Experiential Branding in Web Environments 미리보기
저자
LeBel, J.; Yang, Y.; Vakratsas, D.; Mukherjee, A.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Delivering Differentiated Experiential Branding in Web Environments 미리보기
저자
LeBel, J.; Yang, Y.; Vakratsas, D.; Mukherjee, A.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Dependence in Consumer Behavior Research: Exploring Measurement 미리보기
저자
Cornwell, T. B.; Newton, C.; Lawson, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Dependence in Consumer Behavior Research: Exploring Measurement 미리보기
저자
Cornwell, T. B.; Newton, C.; Lawson, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Developing and Testing the Cultural Embeddedness of Products (CEP) Scale 미리보기
저자
Jakubances, A.; Supphellen, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Developing and Testing the Cultural Embeddedness of Products (CEP) Scale 미리보기
저자
Jakubances, A.; Supphellen, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Differential Impact of What is Available and What is Inferred: Promotional Element Salience Effect in Reference Price Promotions 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Differential Impact of What is Available and What is Inferred: Promotional Element Salience Effect in Reference Price Promotions 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Discount Rates for Time Versus Dates: The Sensitivity of Discounting to Time-Interval Description 미리보기
저자
LeBoeuf, R. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Discount Rates for Time Versus Dates: The Sensitivity of Discounting to Time-Interval Description 미리보기
저자
LeBoeuf, R. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Does Ingredient Branding Improve Choice of Host and Ingredient Brands? A Test of Brand Equity-Choice Behavior Consistency 미리보기
저자
Desai, K.; Singh, V.; Gauri, D.; Ratneshwar, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Does Ingredient Branding Improve Choice of Host and Ingredient Brands? A Test of Brand Equity-Choice Behavior Consistency 미리보기
저자
Desai, K.; Singh, V.; Gauri, D.; Ratneshwar, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Does Knowledge of the Marketplace Really Help Consumers? The Case for (or against) Persuasion Knowledge 미리보기
저자
Brown, C. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Does Knowledge of the Marketplace Really Help Consumers? The Case for (or against) Persuasion Knowledge 미리보기
저자
Brown, C. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Does Nostalgia Depend on Valence of Past Experience? An Empirical Analysis of the Discontinuity Hypothesis 미리보기
저자
Godbole, M. B.; Shehryar, O.; Hunt, D. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Does Nostalgia Depend on Valence of Past Experience? An Empirical Analysis of the Discontinuity Hypothesis 미리보기
저자
Godbole, M. B.; Shehryar, O.; Hunt, D. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Does the Frame of a Comparative Ad Moderate the Effectiveness of Extrinsic Information Cues? 미리보기
저자
Roggeveen, A.; Grewal, G.; Gotlieb, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Does the Frame of a Comparative Ad Moderate the Effectiveness of Extrinsic Information Cues? 미리보기
저자
Roggeveen, A.; Grewal, G.; Gotlieb, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴