주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : D]
총
21
건 중
21
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2007
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(21)
저자
Belk, R.; Seo, J. Y.; Li, E.
(1)
Brunel, F. F.; Kumar, R.
(1)
Ekici, A.
(1)
Hickman, T.; Ward, J.
(1)
Janssens, W.; De Pelsmacker, P.; Geuens, M.
(1)
Kwon, K.-N.; Kwon, Y. J.
(1)
Lin, Y.-C.; Raghubir, P.
(1)
Matta, S.
(1)
Mead, N.; Vohs, K.; Baumeister, R.
(1)
Oza, S. S.; Srivastava, J.
(1)
Phillips, J. M.; Urbany, J. E.; Reynolds, T. J.
(1)
Rademacher, M. A.
(1)
Scott, A. D.; Williams-Smith, S.-A. A.
(1)
Thakkar, M.; Weisfeld-Spolter, S.
(1)
Toder-Alon, A.; Brunel, F. F.
(1)
Ward, M. K.
(1)
Weisfeld-Spolter, S.; Thakkar, M.
(1)
Williams, P.; Sprott, D.
(1)
Xu, J.; Schwarz, N.
(1)
Zarantonello, L.; Schmitt, B. H.; Brakus, J. J.
(1)
Zhang, Y.; Fishbach, A.; Kruglanski, A. W.
(1)
더보기
(16)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(21)
발행년도
2007
(21)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Designer is Only as Good as a Star Who Wears Her Clothes: Examining the Roles of Opinion Leaders using the Persuasion Knowledge Model
저자
Weisfeld-Spolter, S.; Thakkar, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Demographics in Sales Promotion Proneness: A Socio-Cultural Approach
저자
Kwon, K.-N.; Kwon, Y. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Design and the Big Five: Linking Product Aesthetics to Product Personality
저자
Brunel, F. F.; Kumar, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Developing a Deeper Understanding of Scarcity: Contextual and Individual Influences on Demand Scarcity
저자
Ward, M. K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Development of the Brand Experience Scale
저자
Zarantonello, L.; Schmitt, B. H.; Brakus, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Did You Know that Questioning Consumers Can Change Behavior?: New Research and Future Directions on the Question-Behavior Effect
저자
Williams, P.; Sprott, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Dimensions of Attitude Towards A Sales Promotion Offer
저자
Thakkar, M.; Weisfeld-Spolter, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Dirty Little Secret: Home Chaos and Professional Organizer
저자
Belk, R.; Seo, J. Y.; Li, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Distrust: An Alternative Source of Power For Consumers
저자
Ekici, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Does a Broken Heart Lead to an Empty Wallet? Social Exclusion Affects Impulsive Spending
저자
Mead, N.; Vohs, K.; Baumeister, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Does a Medium Context Have a Priming or an Interference Effect? It Depends on How You Look At It
저자
Janssens, W.; De Pelsmacker, P.; Geuens, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Does Confirmation Trump Valence? Confirmation and the Effects of Negative and Positive Political Advertising
저자
Phillips, J. M.; Urbany, J. E.; Reynolds, T. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Does Silence Matter? Effect of Time Taken to Respond on Bargaining Outcomes & Evaluations
저자
Oza, S. S.; Srivastava, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Does Word-of-Mouth Change with the Passing of Time?
저자
Toder-Alon, A.; Brunel, F. F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Do I Belong? Clothing, Group Membership, and Identity During the College Transition
저자
Rademacher, M. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Do we Always Judge a Book by its Cover? The `How' and `When' of the Effect of Consumers' Stereotypes on Evaluations of Products and Services
저자
Matta, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Do We Really Need a Reason to Indulge?
저자
Xu, J.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Do You or Someone You Know....? When does Prior Experience Mitigate Unrealistic Optimism and Pessimism in Risk Perception
저자
Lin, Y.-C.; Raghubir, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Dark Side of Brand Community: Inter-Group Stereotyping, Trash Talk, and Schadenfreude
저자
Hickman, T.; Ward, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Dilution Model: How Additional Goals Undermine the Perceived Effectiveness of a Common Means
저자
Zhang, Y.; Fishbach, A.; Kruglanski, A. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴