충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : D]
21건 중 21건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Designer is Only as Good as a Star Who Wears Her Clothes: Examining the Roles of Opinion Leaders using the Persuasion Knowledge Model 미리보기
저자
Weisfeld-Spolter, S.; Thakkar, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Demographics in Sales Promotion Proneness: A Socio-Cultural Approach 미리보기
저자
Kwon, K.-N.; Kwon, Y. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Design and the Big Five: Linking Product Aesthetics to Product Personality 미리보기
저자
Brunel, F. F.; Kumar, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Developing a Deeper Understanding of Scarcity: Contextual and Individual Influences on Demand Scarcity 미리보기
저자
Ward, M. K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Development of the Brand Experience Scale 미리보기
저자
Zarantonello, L.; Schmitt, B. H.; Brakus, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Did You Know that Questioning Consumers Can Change Behavior?: New Research and Future Directions on the Question-Behavior Effect 미리보기
저자
Williams, P.; Sprott, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Dimensions of Attitude Towards A Sales Promotion Offer 미리보기
저자
Thakkar, M.; Weisfeld-Spolter, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Dirty Little Secret: Home Chaos and Professional Organizer 미리보기
저자
Belk, R.; Seo, J. Y.; Li, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Distrust: An Alternative Source of Power For Consumers 미리보기
저자
Ekici, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Does a Broken Heart Lead to an Empty Wallet? Social Exclusion Affects Impulsive Spending 미리보기
저자
Mead, N.; Vohs, K.; Baumeister, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Does a Medium Context Have a Priming or an Interference Effect? It Depends on How You Look At It 미리보기
저자
Janssens, W.; De Pelsmacker, P.; Geuens, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Does Confirmation Trump Valence? Confirmation and the Effects of Negative and Positive Political Advertising 미리보기
저자
Phillips, J. M.; Urbany, J. E.; Reynolds, T. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Does Silence Matter? Effect of Time Taken to Respond on Bargaining Outcomes & Evaluations 미리보기
저자
Oza, S. S.; Srivastava, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Does Word-of-Mouth Change with the Passing of Time? 미리보기
저자
Toder-Alon, A.; Brunel, F. F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Do I Belong? Clothing, Group Membership, and Identity During the College Transition 미리보기
저자
Rademacher, M. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Do we Always Judge a Book by its Cover? The `How' and `When' of the Effect of Consumers' Stereotypes on Evaluations of Products and Services 미리보기
저자
Matta, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Do We Really Need a Reason to Indulge? 미리보기
저자
Xu, J.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Do You or Someone You Know....? When does Prior Experience Mitigate Unrealistic Optimism and Pessimism in Risk Perception 미리보기
저자
Lin, Y.-C.; Raghubir, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Dark Side of Brand Community: Inter-Group Stereotyping, Trash Talk, and Schadenfreude 미리보기
저자
Hickman, T.; Ward, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Dilution Model: How Additional Goals Undermine the Perceived Effectiveness of a Common Means 미리보기
저자
Zhang, Y.; Fishbach, A.; Kruglanski, A. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴