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1.
서명
Eat Green, Get Lean: Promoting Sustainability Reduces Consumption 미리보기
저자
Farmer, Adam; Breazeale, Michael; Stevens, Jennifer L.; Waites, Stacie F.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
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2.
서명
Eco-Product Choice Cuts Both Ways: How Proenvironmental Licensing Versus Reinforcement Is Contingent on Environmental Consciousness 미리보기
저자
Garvey, Aaron M.; Bolton, Lisa E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
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3.
서명
Editorship of Harper W. Boyd Jr. (1975-1978) 미리보기
저자
Lutz, R.J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
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4.
서명
EDLP, Hi-Lo, and Margin Arithmetic 미리보기
저자
Hoch, S. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
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5.
서명
Effects of goal-directed emotions on salesperson volitions, behavior, and performance: A 미리보기
저자
Brown, Steven P
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
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6.
서명
Effects of Internet Display Advertising in the Purchase Funnel: Model-Based Insights from a Randomized Field Experiment 미리보기
저자
Hoban, Paul R.; Bucklin, Randolph E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
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7.
서명
Effects of Liberalization on Incumbent Firms' Marketing-Mix Responses and Performance: Evidence from a Quasi-Experiment 미리보기
저자
Ramani, Nandini; Srinivasan, Raji
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
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8.
서명
Effects of Perceived Scarcity on Financial Decision Making 미리보기
저자
Cook, Laurel Aynne; Sadeghein, Raika
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
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9.
서명
Effects of Traditional Advertising and Social Messages on Brand-Building Metrics and Customer Acquisition 미리보기
저자
de Vries, Lisette; Gensler, Sonja; Leeflang, Peter S. H.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
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10.
서명
Efficient Design and Analysis for a Selective Choice Process 미리보기
저자
Henderson, Ty; Liu, Qing
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
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11.
서명
Efficient Large-Scale Internet Media Selection Optimization for Online Display Advertising 미리보기
저자
Paulson, Courtney; Luo, Lan; James, Gareth M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
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12.
서명
Egocentric Improvement Evaluations: Change in the Self as an Anchor for Brand Improvement Judgments 미리보기
저자
Dagogo-Jack, Sokiente W.; Forehand, Mark R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
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13.
서명
Elections, Ideation, and Scholarship 미리보기
저자
Stewart, David W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
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원문제공마감년
14.
서명
Electronic Information Systems for Consumers: An Evaluation of Computer-Assisted Formats in Multiple Decision Environments 미리보기
저자
Widing, R. E.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
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15.
서명
Emerging Role of Technology Licensing in the Development of Global Product Strategy: Conceptual Framework and Research Propositions 미리보기
저자
Kotabe, M
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
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16.
서명
Emotional Ability Training and Mindful Eating 미리보기
저자
Kidwell, B.; Hasford, J.; Hardesty, D.M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
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원문제공마감년
17.
서명
Emotion-Induced Engagement in Internet Video Advertisements 미리보기
저자
Teixeira, T.; Wedel, M.; Pieters, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
18.
서명
Empirical Entry Games with Complementarities: An Application to the Shopping Center Industry 미리보기
저자
Vitorino, M.A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
19.
서명
Employee-Based Brand Equity: Why Firms with Strong Brands Pay Their Executives Less 미리보기
저자
Tavassoli, N.T.; Sorescu, A.; Chandy, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
20.
서명
Employees' Decision Making in the Face of Customers' Fuzzy Return Requests 미리보기
저자
Wang, S.; Beatty, S.E.; Liu, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
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