충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
13건 중 13건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Effective and Ineffective Drama Advertisements 미리보기
저자
Wells, W. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Effects of a Role Model and Fear in Warning Label on Perceptions of Safety and Safety Behavior 미리보기
저자
DeTurck, M. A.;Rachlin, R. A.;Young, M. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Empirical Relationships Between Cognitive Style and LOV: Implications for Values and Value Systems 미리보기
저자
McIntyre, R. P.;Claxton, R. P.;Jones, D. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Ethical Concerns in Marketing Research 미리보기
저자
Sojka, J.;Spangenberg, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Ethics in Consumer Research: An Overview and Prospectus 미리보기
저자
Holbrook, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Evidence of a Relationship Between Need for Cognition and Chronological Age: Implications for Persuasion in Consumer Research 미리보기
저자
Spotts, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Exploring Cultural Differences in Consumer Decision Making: Chinese Consumers in Montreal 미리보기
저자
Doran, K. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Exploring the Relationships Between Means-End Knowledge and Involvement 미리보기
저자
Mulvey, M. S.;Olson, J. C.;Celsi, R. L.;Walker, B. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Exploring the Role of Individual Differences in Affect Intensity on the Consumer's Response to Advertising Appeals 미리보기
저자
Moore, D. J.;Harris, W. D.;Chen, H. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The Effect of Arousal Seeking Tendency on Consumer Preferences for Complex Product Designs 미리보기
저자
Cox, D.;Cox, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The Effect of Motivation to Process on Consumers' Satisfaction Reactions 미리보기
저자
Babin, B. J.;Griffin, M.;Babin, L. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Effect of Stress on Price Sensitivity and Comparison Shopping 미리보기
저자
Anglin, L. K.;Kathleen Stuenkel, J.;Lepisto, L. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Effects of Country of Origin, Brand, and Price Information: A Cognitive-Affective Model of Buying Intentions 미리보기
저자
Li, W.-K.;Monroe, K. B.;Chan, D. K.-S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴