충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
11건 중 11건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Effects of goal-directed emotions on salesperson volitions, behavior, and performance: A 미리보기
저자
Brown, Steven P
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Enhancing communication between marketing and engineering: The moderating role of relative 미리보기
저자
Fisher, Robert J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Enhancing Communication Between Marketing and Engineering: The Moderating Role of Relative Functional Identification 미리보기
저자
Fisher, R. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Enviropreneurial marketing strategy: The emergence of corporate environmentalism as market strategy 미리보기
저자
Menon, Ajay
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Ethics and target marketing: The role of product harm and consumer vulnerability 미리보기
저자
Craig Smith, N
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Ethics and Target Marketing: The Role of Product Harm and Consumer Vulnerability 미리보기
저자
Smith, N. C.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Explaining variations in the advertising & promotional costs/sales ratio: A reanalysis 미리보기
저자
Balasubramanian, Siva K
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Explaining variations in the advertising & promotional costs/sales ratio: A rejoinder 미리보기
저자
Ailawadi, Kusum
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Explaining variations in the advertising & promotional costs/sales ratio: A response, research 미리보기
저자
Balasubramanian, Siva K
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The effect of output controls, process controls, and flexibility on export channel performance 미리보기
저자
Bello, Daniel C
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The effects of organizational differences and trust on the effectiveness of selling partner 미리보기
저자
Brock Smith, J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴