충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
14건 중 14건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Effects of Brand Name Exposure on Brand Choice: An Implicit Memory Perspective 미리보기
저자
Chung, S.-W.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Ella's Elephants and the Three Blind White Guys 미리보기
저자
Belk, R. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Embodied Cognition: Towards a More Realistic and Productive Model of Mental Representation 미리보기
저자
Babbes, G. S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Ensouling Consumption: A Netnographic Exploration of the Meaning of Boycotting Behavior 미리보기
저자
Kozinets, R. V.;Handelman, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Ethical Concerns in Participant Observation/Ethnography 미리보기
저자
Arnould, E. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Exploring Cross-Cultural Differences in Cognitive Responding to Ads 미리보기
저자
Shavitt, S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Exploring the Persuasive Effects of a Commercial for a Pharmaceutical Product: The Elderly vs. Young Adults 미리보기
저자
Perrien, J.;Roy, J.;Guiot, D.;Bastin, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Extending Measures of Advertising Effectiveness: Ads' Effects on Price Sensitivity 미리보기
저자
Goodstein, R. C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
The Effect of Affect: Examining New Contexts, Processes and Outcomes in Affect Research 미리보기
저자
Williams, P.;Aaker, J. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The Effect of Time Pressure and Motivation on Visual Attention to Brands 미리보기
저자
Pieters, R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The Effects of Music on Emotional Response, Brand Attitude, and Purchase Intent in an Emotional Advertising Condition 미리보기
저자
Morris, J. D.;Boone, M. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Effects of Negative Information in the Political and Marketing Arenas: Exceptions to the Negativity Effect 미리보기
저자
Ahluwalia, R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Effects of Program Involvement and Commercial Position on Reactions to Embedded Commercials 미리보기
저자
Watt, J. H.;Coulter, K. S.;Jiang, Y.;Kowta, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Effects of Promotional Bundling on Consumers' Evaluations of Product Quality and Risk of Purchase 미리보기
저자
Harris, J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴