주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : E]
총
14
건 중
14
건 출력
1/1
페이지
제한항목
1997
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(14)
저자
Ahluwalia, R.
(1)
Arnould, E. J.
(1)
Babbes, G. S.
(1)
Belk, R. W.
(1)
Chung, S.-W.
(1)
Goodstein, R. C.
(1)
Harris, J.
(1)
Kozinets, R. V.;Handelman, J.
(1)
Morris, J. D.;Boone, M. A.
(1)
Perrien, J.;Roy, J.;Guiot, D.;Bastin, E.
(1)
Pieters, R.
(1)
Shavitt, S.
(1)
Watt, J. H.;Coulter, K. S.;Jiang, Y.;Kowta, S.
(1)
Williams, P.;Aaker, J. L.
(1)
더보기
(9)
더보기 취소
출판사
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
(7)
Association for Consumer Research
(7)
발행년도
1997
(14)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Effects of Brand Name Exposure on Brand Choice: An Implicit Memory Perspective
저자
Chung, S.-W.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Ella's Elephants and the Three Blind White Guys
저자
Belk, R. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Embodied Cognition: Towards a More Realistic and Productive Model of Mental Representation
저자
Babbes, G. S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Ensouling Consumption: A Netnographic Exploration of the Meaning of Boycotting Behavior
저자
Kozinets, R. V.;Handelman, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Ethical Concerns in Participant Observation/Ethnography
저자
Arnould, E. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Exploring Cross-Cultural Differences in Cognitive Responding to Ads
저자
Shavitt, S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Exploring the Persuasive Effects of a Commercial for a Pharmaceutical Product: The Elderly vs. Young Adults
저자
Perrien, J.;Roy, J.;Guiot, D.;Bastin, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Extending Measures of Advertising Effectiveness: Ads' Effects on Price Sensitivity
저자
Goodstein, R. C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
The Effect of Affect: Examining New Contexts, Processes and Outcomes in Affect Research
저자
Williams, P.;Aaker, J. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The Effect of Time Pressure and Motivation on Visual Attention to Brands
저자
Pieters, R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The Effects of Music on Emotional Response, Brand Attitude, and Purchase Intent in an Emotional Advertising Condition
저자
Morris, J. D.;Boone, M. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Effects of Negative Information in the Political and Marketing Arenas: Exceptions to the Negativity Effect
저자
Ahluwalia, R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Effects of Program Involvement and Commercial Position on Reactions to Embedded Commercials
저자
Watt, J. H.;Coulter, K. S.;Jiang, Y.;Kowta, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Effects of Promotional Bundling on Consumers' Evaluations of Product Quality and Risk of Purchase
저자
Harris, J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴