충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
14건 중 14건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Effects of Product Congruency on Dimensions of Endorser Expertise 미리보기
저자
Smith, S.; Christie, J.; Jensen, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Evaluation of the Retail Service Quality Scale for U.S. and Korean Customers of Discount Stores 미리보기
저자
Kim, S.; Jin, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Examining the Deleterious Effects of Advertising Repetition in a Competitive Environment 미리보기
저자
Law, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Exclusive or Intensive Distribution? The Signaling Role of Channel Intensity in Consumer Information Processing 미리보기
저자
Li Lam, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Expanding the Boundaries of Self-Prophecy: The Use of Prediction Requests in Advertising 미리보기
저자
Grohmann, B.; Spangenberg, E. R.; Sprott, D. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Experience-Based Processing and its Effects on Judgment, Decision Making, and Behavior 미리보기
저자
Dube, L.; Mukherjee, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
The Effect of Brand Name on Consumers' Evaluation of Price Discounts and Tie-In Product Promotions 미리보기
저자
Manchanda, R.; Suri, R.; Moore, K. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The Effect of Co-Consumer Age and Service Context on Service-Related Attitudes 미리보기
저자
Thakor, M. V.; Saleh, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
The Effect of Mood on Self-Referencing in a Persuasion Context 미리보기
저자
Bosmans, A.; Van Kenhove, P.; Vlerick, P.; Hendrickx, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The Effect of Uncertainty Avoidance on Information Search, Planning and Purchases of International Vacation Travel Services 미리보기
저자
Money, R. B.; Crotts, J. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The Effect of Warning Labels on Consumers' Evaluations of War Toys 미리보기
저자
Kozup, J. C.; Creyer, E. H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Effects of Brand Expansions and Ingredient Branding Strategies on Host Brand Extendibility 미리보기
저자
Desai, K. K.; Keller, K. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Effects of Store Environment on Shopping Behaviors: A Critical Review 미리보기
저자
Lam, S. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Effects of Strengthening Category-Brand Associations on Consideration Set Composition and Purchase Intent in Memory-Based Choice 미리보기
저자
Posavac, S. S.; Sanbonmatsu, D. M.; Cronley, M. L.; Kardes, F. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴