충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
31건 중 31건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Eat Bitter Food and Give Birth to a Girl; Eat Sweet Things and Give Birth to a Cavalryman: Multicultural Health Care Issues for Consumer Behavior 미리보기
저자
Kaufman-Scarborough, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Effectively Communicating New Product Benefits to Consumers: The Use of Analogy versus Literal Similarity 미리보기
저자
El Houssi, A. A.; Morel, K. P. N.; Hultink, E. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Effect of Future Expected Decisions on Current Choices 미리보기
저자
Khan, U.; Dhar, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Effect of Novel Attributes On Product Evaluation: The Moderating Roles of Brand Equity of Involvement 미리보기
저자
Shen, Y.-C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Effect of Price Matching Guarantees on Consumers' Perceptions of Fairness 미리보기
저자
Kukar-Kinney, M.; Xia, L.; Monroe, K. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Effects of Positive Versus Negative Word-of-Mouth 미리보기
저자
Giese, J. L.; Spangenberg, E. R.; Knuff, D. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Effects of Repetition on Price Comparison Process 미리보기
저자
Thomas, M.; Menon, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Embedded Loyalties: A Consumer-Centric View 미리보기
저자
Malshe, A.; Price, L. L.; Arnould, E. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Emergent Moderators of Affective Response in Consumer Behavior 미리보기
저자
Wyer, R. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Everyday Habits and Self-Regulation 미리보기
저자
Quinn, J.; Wood, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Examinations of Relatedness between Direct Consumer Premiums and Promoted Products: Assessing Impact in Different Time Periods 미리보기
저자
Jones, J. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Examining the Relationship Between Consumer Values and Positive and Negative Affect 미리보기
저자
Kropp, F.; Lavack, A. M.; Silvera, D. H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Expanding the Boundaries of Consumer Socialization Research 미리보기
저자
Bristol, T.; Mangleburg, T. F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Expectation for a Future Deal: Discount Depth, Timing, and Product Availability 미리보기
저자
Kwon, K.-N.; Schumann, D. W.; Fairhurst, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Expediting versus Deferring Utility: The Effect of Temporal Perspective on Sensitivity to Prospective Duration 미리보기
저자
Malkoc, S.; Zauberman, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Experience Design for Optimal Service Outcome 미리보기
저자
Paquet, C.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Explaining the Elusive Matching Effect in Attitude Change: Experiential Contrast 미리보기
저자
Sellier, A.-L.; Brendl, C. M.; Chattopadhyay, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Exploring Experiential Processing in Consumer Contexts 미리보기
저자
Zhu, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Exploring Factors Influencing Logo Effectiveness: An Experimental Inquiry 미리보기
저자
Fang, X.; Mowen, J. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Exploring Response Amplification: Polarizing Consumer Responses to Mixed Versus Pure Emotional Appeals 미리보기
저자
Lau-Gesk, L.; Kramer, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴