주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : E]
총
19
건 중
19
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2007
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(19)
저자
Aurier, P.; Fort, F.
(1)
Bennett, C. M.; Kim, H.; Loken, B.
(1)
Cheema, A.; Kaikati, A.
(1)
Daryanto, A.; de Ruyter, K.; Wetzels, M.; Patterson, P. G.
(1)
Espinoza, F.; Hamilton, R.
(1)
Gallan, A. S.; Mandel, N.; Cialdini, R.; Schneller, E.
(1)
Henry, P.; Caldwell, M.
(1)
Herzenstein, M.
(1)
Ineichen, S.; Florack, A.
(1)
Kaltcheva, V. D.; Tsiros, M.
(1)
Kohne, M. L.
(1)
Kramer, T.; Block, L.
(1)
Nam, M.; Sternthal, B.
(1)
Paniculangara, J. T.
(1)
Tomaseti, E.; Ruiz, S.
(1)
Xia, K.-N.
(1)
Xia, L.; Monroe, K. B.
(1)
Xu, A. J.; Wyer, R. S.
(1)
Ye, G.; Haugtvedt, C.; Van Raaij, W. F.
(1)
더보기
(14)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(19)
발행년도
2007
(19)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Effect of Mood on Information Processing Style and Consequent Purchasing Decisions
저자
Xia, K.-N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Effects of Interpersonal Influences on Innovation Evaluation
저자
Tomaseti, E.; Ruiz, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Effects of Self-Affirmation and Individualistic-Collectivistic Appeals on Open-mindedness and Advertising Effectiveness
저자
Kohne, M. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Empowering the Citizen-Consumer: Striving to Reduce Maternal Deaths and Morbidity in Pakistan
저자
Henry, P.; Caldwell, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Endowment Effect as Inertia Equity in Brand Switching
저자
Ye, G.; Haugtvedt, C.; Van Raaij, W. F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Examining the Influence of Prominent on Nonprofit Organizations
저자
Bennett, C. M.; Kim, H.; Loken, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Exercise Behavior in Loyalty Program: The Influence of Regulatory Focus
저자
Daryanto, A.; de Ruyter, K.; Wetzels, M.; Patterson, P. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The Effect of Discounting the Influence of Sources of Information on Choice and Product Perceptions
저자
Espinoza, F.; Hamilton, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
The Effect of Market and Merchant Comparisons on Customer Satisfaction: The Moderating Role of Information Uncertainty and Price Negotiation
저자
Kaltcheva, V. D.; Tsiros, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The Effect of Mindsets on Consumer Decision Strategies
저자
Xu, A. J.; Wyer, R. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The Effect of Superstitious Beliefs on Consumer Judgments
저자
Kramer, T.; Block, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Effect of Unintended Information Acquisition
저자
Xia, L.; Monroe, K. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Effect of Uniqueness on Word-Of-Mouth Agency: The Moderating Roles of Product Category and Availability
저자
Cheema, A.; Kaikati, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Effects of Different Category Context on Target Brand Evaluations
저자
Nam, M.; Sternthal, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Effects of Mortality Salience on Consumption
저자
Herzenstein, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Effects of Perceived Congruity Between Origin, Brand and Product on the Purchase Intention of a Branded Product of Origin
저자
Aurier, P.; Fort, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Effects of Product Scandals on Parent Brands: Linguistic Signatures of a Protective Mechanism
저자
Ineichen, S.; Florack, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Effects of Reciprocity in a Triadic Relationship
저자
Gallan, A. S.; Mandel, N.; Cialdini, R.; Schneller, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Effects of Recurrent Mortality Salience Mediated by the Availability Heuristic on Risky Behavior and Subjective Probability Evidence from AIDS Related Cognition and Sexual Behavior of Indian Truckers
저자
Paniculangara, J. T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴