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1.
서명
Effects of a Scarcity Message on Product Judgments: Role of Cognitive Load and Mediating Processes 미리보기
저자
Yeo, J.; Park, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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2.
서명
Effects of a Scarcity Message on Product Judgments: Role of Cognitive Load and Mediating Processes 미리보기
저자
Yeo, J.; Park, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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3.
서명
Effects of Belief in Global Citizenship on Branding Discourse in the U.S. and Russia 미리보기
저자
Strizhakova, Y.; Coulter, R.; Price, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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4.
서명
Effects of Belief in Global Citizenship on Branding Discourse in the U.S. and Russia 미리보기
저자
Strizhakova, Y.; Coulter, R.; Price, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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5.
서명
Effects of Consumer Co-Production on Perceived Authenticity of Consumption Experience and Input Product 미리보기
저자
Supphellen, M.; Troye, S.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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6.
서명
Effects of Consumer Co-Production on Perceived Authenticity of Consumption Experience and Input Product 미리보기
저자
Supphellen, M.; Troye, S.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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7.
서명
Effects of Lower and Higher Quality Brand Versions on Brand Evaluation: An Opponent-Process Model Plus Differential Brand-Version Weighting 미리보기
저자
Heath, T.B.; DelVecchio, D.; McCarthy, M.S.; Chatterjee, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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8.
서명
Effects of Lower and Higher Quality Brand Versions on Brand Evaluation: An Opponent-Process Model Plus Differential Brand-Version Weighting 미리보기
저자
Heath, T.B.; DelVecchio, D.; McCarthy, M.S.; Chatterjee, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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9.
서명
Effects of Nostalgic Advertising through Emotions and the Intensity of the Evoked Mental Images 미리보기
저자
Bambauer-Sachse, S.; Gierl, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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10.
서명
Effects of Nostalgic Advertising through Emotions and the Intensity of the Evoked Mental Images 미리보기
저자
Bambauer-Sachse, S.; Gierl, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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11.
서명
Effects of Personal Values on Brand Equity Perspective 미리보기
저자
Atay, E.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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12.
서명
Effects of Personal Values on Brand Equity Perspective 미리보기
저자
Atay, E.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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13.
서명
Effects of Supersizing and Downsizing Packages on Consumption: Marketing and Policy Implications 미리보기
저자
Chandon, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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14.
서명
Effects of Supersizing and Downsizing Packages on Consumption: Marketing and Policy Implications 미리보기
저자
Chandon, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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15.
서명
Emotional Network in Control of Cognitive Processes in Advertisement 미리보기
저자
Falkowski, A.; Grochowska, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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16.
서명
Emotional Network in Control of Cognitive Processes in Advertisement 미리보기
저자
Falkowski, A.; Grochowska, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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17.
서명
Emotions, Social Comparison, and Deception in Interpersonal Interactions 미리보기
저자
Andrade, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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18.
서명
Emotions, Social Comparison, and Deception in Interpersonal Interactions 미리보기
저자
Andrade, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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19.
서명
Empowered Consumers=Benevolent Consumers? The Effects of Priming Power on the Appeal of Socially Responsible Products 미리보기
저자
Bhargava, S.; Chakravarti, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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20.
서명
Empowered Consumers=Benevolent Consumers? The Effects of Priming Power on the Appeal of Socially Responsible Products 미리보기
저자
Bhargava, S.; Chakravarti, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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