충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
10건 중 10건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Editorial Board 미리보기
저자
unknown
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Editorial Board 미리보기
저자
unknown
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Editorial Board 미리보기
저자
unknown
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Engaging the consumer: The opposing forces of regulatory nonfit versus fit 미리보기
저자
Lee, A. Y.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Engaging the consumer: The science and art of the value creation process 미리보기
저자
Higgins, E. T.; Scholer, A. A.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Everything you always wanted to know about SEM (structural equations modeling) but were afraid to ask 미리보기
저자
Iacobucci, D.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Exploring the complexities of value creation: The role of engagement strength 미리보기
저자
Scholer, A. A.; Higgins, E. T.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The effect of computer-mediated communication on conformity vs. nonconformity: An impression management perspective 미리보기
저자
Schlosser, A. E.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
The effect of perceived message choice on persuasion 미리보기
저자
Schlosser, A. E.; Shavitt, S.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The effects of physical distance between regular and sale prices on numerical difference perceptions 미리보기
저자
Coulter, K. S.; Norberg, P. A.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴