충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
2,903건 중 2,903건 출력
46/146 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
2009 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
901.
서명
Effect of strategic purchasing on supplier development and performance: a structural model 미리보기
저자
Sanchez-Rodriguez, C.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
902.
서명
Effect of surrounding landscape on driving behaviour: A driving simulator study 미리보기
저자
Antonson, H.; Mardh, S.; Wiklund, M.; Blomqvist, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
903.
서명
Effects of a Scarcity Message on Product Judgments: Role of Cognitive Load and Mediating Processes 미리보기
저자
Yeo, J.; Park, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
904.
서명
Effects of a Scarcity Message on Product Judgments: Role of Cognitive Load and Mediating Processes 미리보기
저자
Yeo, J.; Park, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
905.
서명
Effects of Basel II standards on small-medium size enterprises: evidence from the Istanbul Stock Exchange 미리보기
저자
Yilmaz, M.K.; Kucukcolak, A.
발행처
Inderscience Publishers
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
906.
서명
Effects of Belief in Global Citizenship on Branding Discourse in the U.S. and Russia 미리보기
저자
Strizhakova, Y.; Coulter, R.; Price, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
907.
서명
Effects of Belief in Global Citizenship on Branding Discourse in the U.S. and Russia 미리보기
저자
Strizhakova, Y.; Coulter, R.; Price, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
908.
서명
Effects of Buzzwords on Experiential Learning: The Swedish Case of `Shared Situation Awareness' 미리보기
저자
Hansen, D.
발행처
Blackwell Publishing Ltd
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
909.
서명
Effects of Changes in the Unemployment Insurance Eligibility Requirements on Job Duration - Swedish Evidence 미리보기
저자
Hagglund, P.
발행처
Blackwell Publishing Ltd
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
910.
서명
Effects of comparative advertising format on consumer responses: The moderating effects of brand image and attribute relevance 미리보기
저자
Yagci, M. I.; Biswas, A.; Dutta, S.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
911.
서명
Effects of Consumer Co-Production on Perceived Authenticity of Consumption Experience and Input Product 미리보기
저자
Supphellen, M.; Troye, S.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
912.
서명
Effects of Consumer Co-Production on Perceived Authenticity of Consumption Experience and Input Product 미리보기
저자
Supphellen, M.; Troye, S.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
913.
서명
Effects of country variables on young generation's attitude towards American products: a multi-attribute perspective 미리보기
저자
Chen, H. L.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
914.
서명
Effects of customer feedback level and (in)consistency on new product acceptance in the click-and-mortar context 미리보기
저자
Yao, E.; Fang, R.; Dineen, B. R.; Yao, X.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
915.
서명
Effects of daily and "woot-off" strategies on e-commerce 미리보기
저자
Wang, B.; Liu, L. C.; Koong, K. S.; Bai, S.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
916.
서명
Effects of Design in Web Surveys 미리보기
저자
Toepoel, V.; Das, M.; Van Soest, A.
발행처
University of Chicago Press [etc.]
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
917.
서명
Effects of different dimensions of social capital on innovative activity: Evidence from Europe at the regional level 미리보기
저자
Kaasa, A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
918.
서명
Effects of electronic mail policies on invasiveness and fairness 미리보기
저자
Paschal, J.L.; Stone, D.L.; Stone-Romero, E.-F.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
919.
서명
Effects of employees' perceived dependability on success of enterprise applications in e-business 미리보기
저자
Lai, J. Y.; Yang, C. C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
920.
서명
Effects of environmental cues, satisfaction and affective commitment on extra-role behaviours 미리보기
저자
Liu, J.S.; Chang, K.-H.
발행처
Inderscience Enterprises Ltd.,
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 다음 맨뒤

하단메뉴