충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
8건 중 8건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Editorial Board 미리보기
저자
unknown
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Elaborating a simpler theory of anchoring 미리보기
저자
Frederick, S.; Kahneman, D.; Mochon, D.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Elaboration and numerical anchoring: Breadth, depth, and the role of (non-)thoughtful processes in anchoring theories 미리보기
저자
Wegener, D. T.; Petty, R. E.; Blankenship, K. L.; Detweiler-Bedell, B.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Elaboration and numerical anchoring: Implications of attitude theories for consumer judgment and decision making 미리보기
저자
Wegener, D. T.; Petty, R. E.; Blankenship, K. L.; Detweiler-Bedell, B.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Erratum to “Beyond de Tocqueville: The roles of vertical and horizontal individualism and conservatism in the 2004 U.S. presidential election?? [Journal of Consumer Psychology 19 (2009) 197?214] 미리보기
저자
Zhang, J.; Nelson, M. R.; Mao, E.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
The effect of consumers' diurnal preferences on temporal behavior 미리보기
저자
Hornik, J.; Ofir, C.; Shaanan-satchi, R.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
The effect of deal exclusivity on consumer response to targeted price promotions: A social identification perspective 미리보기
저자
Barone, M. J.; Roy, T.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The effect of past behavior on variety seeking: Automatic and deliberative influences 미리보기
저자
Shen, H.; Wyer, R. S.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴