주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : E]
총
12
건 중
12
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2014
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(12)
저자
Carlson, Les; Clarke, Barbie
(1)
Cho, E.; Yoo, S.-C.
(1)
Cho, Eunji; Yoo, Seung-Chul
(1)
Chou, H.-Y.
(1)
Hartmann, P.; Apaolaza, V.; D Souza, C.; Barrutia, J.M.; Echebarria, C.
(1)
Hartmann, Patrick; Apaolaza, Vanessa; D’Souza, Clare; Barrutia, Jose M.; Echebarria, Carmen
(1)
Lin, H.-F.
(1)
Segev, S.; Wang, W.; Fernandes, J.
(1)
Segev, Sigal; Wang, Weirui; Fernandes, Juliana
(1)
Taylor, C.R.
(1)
Taylor, Charles R.
(1)
van Noort, G.; Antheunis, M.L.; Verlegh, P.J.W.
(1)
더보기
(7)
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(12)
발행년도
2014
(12)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Editorial
저자
Carlson, Les; Clarke, Barbie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Editorial
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Editorial: Corporate social responsibility and advertising - does it extend to taking stances on social issues?
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Effects of endorser types in political endorsement advertising
저자
Chou, H.-Y.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Effects of violent television programmes on advertising effectiveness among young children
저자
Cho, Eunji; Yoo, Seung-Chul
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Effects of violent television programmes on advertising effectiveness among young children: findings from a field experiment of kindergarten samples in South Korea
저자
Cho, E.; Yoo, S.-C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Enhancing the effects of social network site marketing campaigns: if you want consumers to like you, ask them about themselves
저자
van Noort, G.; Antheunis, M.L.; Verlegh, P.J.W.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Environmental threat appeals in green advertising
저자
Hartmann, Patrick; Apaolaza, Vanessa; D’Souza, Clare; Barrutia, Jose M.; Echebarria, Carmen
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Environmental threat appeals in green advertising: the role of fear arousal and coping efficacy
저자
Hartmann, P.; Apaolaza, V.; D Souza, C.; Barrutia, J.M.; Echebarria, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The effect of product placement on persuasion for mobile phone games
저자
Lin, H.-F.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The effects of ad-context congruency on responses to advertising in blogs: Exploring the role of issue involvement
저자
Segev, S.; Wang, W.; Fernandes, J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The effects of ad–context congruency on responses to advertising in blogs
저자
Segev, Sigal; Wang, Weirui; Fernandes, Juliana
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴