충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
3건 중 3건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
2018 삭제
World advertising research center 삭제

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Explaining the use and effects of humour in advertising: an evolutionary perspective 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Exploring antecedents of attitudes and skepticism towards pharmaceutical advertising and inter-attitudinal and inter-skepticism consistency on three levels: an international study 미리보기
저자
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
The effect of exposure to sexual appeals in advertisements on memory, attitude, and purchase intention: a meta-analytic review 미리보기
저자
Wirtz, John G.; Sparks, Johnny V.; Zimbres, Thais M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴