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1.
서명
Effects of Liberalization on Incumbent Firms' Marketing-Mix Responses and Performance: Evidence from a Quasi-Experiment 미리보기
저자
Ramani, Nandini; Srinivasan, Raji
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
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2.
서명
Eudaimonia Around the Kitchen: A Hermeneutic Approach to Understanding Food Well-Being in Consumers' Lived Experiences 미리보기
저자
Mugel, Ophélie; Gurviez, Patricia; Decrop, Alain
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
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원문제공마감년
3.
서명
Expanding the Lens of Food Well-Being: An Examination of Contemporary Marketing, Policy, and Practice with an Eye on the Future 미리보기
저자
Scott, Maura L.; Vallen, Beth
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
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원문제공마감년
4.
서명
Exploring Life Satisfaction Among Subsistence Migrant Consumers: A Case in China 미리보기
저자
Huang, Yimin; Chu, Rongwei; Cheng, Junjun
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
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원문제공마감년
5.
서명
Extracting Features of Entertainment Products: A Guided Latent Dirichlet Allocation Approach Informed by the Psychology of Media Consumption 미리보기
저자
Toubia, Olivier; Iyengar, Garud; Bunnell, Renée; Lemaire, Alain
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
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원문제공마감년
1 

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