충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
14건 중 14건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Eat, drink, and create content: a multi-method exploration of visual social media marketing content 미리보기
저자
Fox, Alexa K.; Nakhata, Chinintorn; Deitz, George D.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Editorial: Artificial intelligence, customized communications, privacy, and the General Data Protection Regulation (GDPR) 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Editorial: recent trends in advertising and required research in emerging markets—an Asian perspective 미리보기
저자
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Editorial: recent trends in advertising and required research in emerging markets—an Asian perspective 미리보기
저자
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Electronic word-of-mouth (eWOM) on WeChat: examining the influence of sense of belonging, need for self-enhancement, and consumer engagement on Chinese travellers' eWOM 미리보기
저자
Chu, Shu-Chuan; Lien, Che-Hui; Cao, Yang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Ethnic influences on attractiveness and trustworthiness perceptions of celebrity endorsers 미리보기
저자
Lord, Kenneth R.; Putrevu, Sanjay; Collins, Alice F.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Exploring the impact of affect on the effectiveness of comparative versus non-comparative advertisements 미리보기
저자
Wu, Linwan; Wen, Taylor Jing
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The effect of celebrity endorsement on sustainable firm value: evidence from the Korean telecommunications industry 미리보기
저자
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
The effect of celebrity endorsement on sustainable firm value: evidence from the Korean telecommunications industry 미리보기
저자
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The effect of price fluency and duration framing in price advertisements 미리보기
저자
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The effect of price fluency and duration framing in price advertisements 미리보기
저자
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The effects of eWOM characteristics on consumer ratings: evidence from TripAdvisor.com 미리보기
저자
Yoon, Yeohong; Kim, Alex Jiyoung; Kim, Jeeyeon; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The effects of eWOM volume and valence on product sales – an empirical examination of the movie industry 미리보기
저자
Kim, Kacy; Yoon, Sukki; Choi, Yung Kyun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The emergence of a half-century of research on humour in advertising: what have we learned? What do we still need to learn? 미리보기
저자
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴