주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : E]
총
14
건 중
14
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2019
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(14)
저자
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
(2)
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
(2)
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
(2)
Chu, Shu-Chuan; Lien, Che-Hui; Cao, Yang
(1)
Fox, Alexa K.; Nakhata, Chinintorn; Deitz, George D.
(1)
Kim, Kacy; Yoon, Sukki; Choi, Yung Kyun
(1)
Lord, Kenneth R.; Putrevu, Sanjay; Collins, Alice F.
(1)
Taylor, Charles R.
(1)
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
(1)
Wu, Linwan; Wen, Taylor Jing
(1)
Yoon, Yeohong; Kim, Alex Jiyoung; Kim, Jeeyeon; Choi, Jeonghye
(1)
더보기
(6)
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(14)
발행년도
2019
(14)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Eat, drink, and create content: a multi-method exploration of visual social media marketing content
저자
Fox, Alexa K.; Nakhata, Chinintorn; Deitz, George D.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Editorial: Artificial intelligence, customized communications, privacy, and the General Data Protection Regulation (GDPR)
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Editorial: recent trends in advertising and required research in emerging markets—an Asian perspective
저자
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Editorial: recent trends in advertising and required research in emerging markets—an Asian perspective
저자
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Electronic word-of-mouth (eWOM) on WeChat: examining the influence of sense of belonging, need for self-enhancement, and consumer engagement on Chinese travellers' eWOM
저자
Chu, Shu-Chuan; Lien, Che-Hui; Cao, Yang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Ethnic influences on attractiveness and trustworthiness perceptions of celebrity endorsers
저자
Lord, Kenneth R.; Putrevu, Sanjay; Collins, Alice F.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Exploring the impact of affect on the effectiveness of comparative versus non-comparative advertisements
저자
Wu, Linwan; Wen, Taylor Jing
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The effect of celebrity endorsement on sustainable firm value: evidence from the Korean telecommunications industry
저자
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
The effect of celebrity endorsement on sustainable firm value: evidence from the Korean telecommunications industry
저자
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The effect of price fluency and duration framing in price advertisements
저자
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The effect of price fluency and duration framing in price advertisements
저자
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The effects of eWOM characteristics on consumer ratings: evidence from TripAdvisor.com
저자
Yoon, Yeohong; Kim, Alex Jiyoung; Kim, Jeeyeon; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The effects of eWOM volume and valence on product sales – an empirical examination of the movie industry
저자
Kim, Kacy; Yoon, Sukki; Choi, Yung Kyun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The emergence of a half-century of research on humour in advertising: what have we learned? What do we still need to learn?
저자
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴