충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
422건 중 422건 출력
13/22 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
241.
서명
Exploring the Relationships Between Means-End Knowledge and Involvement 미리보기
저자
Mulvey, M. S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
242.
서명
Exploring the Role of Individual Differences in Affect Intensity on the Consumer's Response to Advertising Appeals 미리보기
저자
Moore, D. J.;Harris, W. D.;Chen, H. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
243.
서명
Exploring the Role of Individual Differences in Affect Intensity on the Consumer's Response to Advertising Appeals 미리보기
저자
Moore, D. J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
244.
서명
Exploring the Role of Shopping Efficacy on Customer Satisfaction and Behavioral Intentions 미리보기
저자
Atay, E.G.; Giese, J.; Godek, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
245.
서명
Exposing the `Credogenic' Environment: Where does Responsibility Lie? 미리보기
저자
Szmigin, I.; O Loughlin, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
246.
서명
Exposing the `Credogenic' Environment: Where does Responsibility Lie? 미리보기
저자
Szmigin, I.; O Loughlin, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
247.
서명
Exposure to Extreme Luxury: Effects of Well-Being 미리보기
저자
Meert, K.; Pandelaere, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
248.
서명
Expressive Oriented Relationships: A New Type of Commercial Friendships 미리보기
저자
Johnson, B.R.; Ross, W.T.; Coulter, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
249.
서명
Extending Measures of Advertising Effectiveness: Ads' Effects on Price Sensitivity 미리보기
저자
Goodstein, R. C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
250.
서명
Extending the Research in Relation to Materialism and Life Satisfaction 미리보기
저자
Atay, E.G.; Sirgy, M.J.; Cicic, M.; Husic, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
251.
서명
Extending the Research in Relation to Materialism and Life Satisfaction 미리보기
저자
Atay, E.G.; Sirgy, M.J.; Cicic, M.; Husic, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
252.
서명
Extending the Self in a Virtual World 미리보기
저자
Siddiqui, S.; Turley, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
253.
서명
Extending the Self in a Virtual World 미리보기
저자
Siddiqui, S.; Turley, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
254.
서명
The Effectiveness of Sponsorship in Legitimacy Formation - The Moderating Role of Pre-Existing Satisfaction 미리보기
저자
Caemmerer, B.; Descotes, R.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
255.
서명
The Effect of Adding Features on Product Attractiveness: The Role of Product Perceived Congruity 미리보기
저자
De Angelis, M.; Carpenter, G.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
256.
서명
The Effect of Adding Features on Product Attractiveness: The Role of Product Perceived Congruity 미리보기
저자
De Angelis, M.; Carpenter, G.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
257.
서명
The Effect of Affect: Examining New Contexts, Processes and Outcomes in Affect Research 미리보기
저자
Williams, P.;Aaker, J. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
258.
서명
The Effect of an Integrated Virtual Community on The Evaluation of an Online Store: Findings From an Internet Experiment 미리보기
저자
Domma, P.; Morschett, D.; Schramm-Klein, H.; Zentes, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
259.
서명
The Effect of Arousal Seeking Tendency on Consumer Preferences for Complex Product Designs 미리보기
저자
Cox, D.;Cox, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
260.
서명
The Effect of Arousal Seeking Tendency on Consumer Preferences for Complex Product Designs 미리보기
저자
Cox, D.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴