충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
422건 중 422건 출력
14/22 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
261.
서명
The Effect of Brand Name on Consumers' Evaluation of Price Discounts and Tie-In Product Promotions 미리보기
저자
Manchanda, R.; Suri, R.; Moore, K. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
262.
서명
The Effect of Brand Personality on Evaluations of Utilitarian Product Benefits 미리보기
저자
Peretz, A.; Supphellen, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
263.
서명
The Effect of Co-Consumer Age and Service Context on Service-Related Attitudes 미리보기
저자
Thakor, M. V.; Saleh, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
264.
서명
The Effect of Color on Cognitive Resource Depletion 미리보기
저자
Pirouz, D.; Wang, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
265.
서명
The Effect of Communication Norms on Interpretations of Meaningless Information 미리보기
저자
Xu, A.J.; Wyer, R.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
266.
서명
The Effect of Conflicting Information and Natural Primes on Health Related Behaviors 미리보기
저자
Kahn, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
267.
서명
The Effect of Conflicting Information and Natural Primes on Health Related Behaviors 미리보기
저자
Kahn, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
268.
서명
The Effect of Construal Matching on Consumers' Evaluative Judgments 미리보기
저자
Wong, S.Y.N.; Kwong, J.Y.Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
269.
서명
The Effect of Creative Mindset on Consumer Information Processing 미리보기
저자
Yang, X.; Ringberg, T.; Mao, H.; Peracchio, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
270.
서명
The Effect of Creative Mindset on Consumer Information Processing 미리보기
저자
Yang, X.; Ringberg, T.; Mao, H.; Peracchio, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
271.
서명
The Effect of Cultural Orientation on Responses to Comparative Advertising 미리보기
저자
Yucel-Aybat, O.; Kramer, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
272.
서명
The Effect of Culture on Sequential Choice in Group Settings 미리보기
저자
Yoon, S.-O.; Suk, K.; Lee, S.M.; Park, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
273.
서명
The Effect of Culture on Sequential Choice in Group Settings 미리보기
저자
Yoon, S.-O.; Suk, K.; Lee, S.M.; Park, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
274.
서명
The Effect of Depleted Resources and Weak Preferences on Consumer Choice 미리보기
저자
Amir, O.; Pocheptsova, A.; Dhar, R.; Baumeister, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
275.
서명
The Effect of Discounting the Influence of Sources of Information on Choice and Product Perceptions 미리보기
저자
Espinoza, F.; Hamilton, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
276.
서명
The Effect of Document Language Quality on Consumer Perceptions 미리보기
저자
Pedraz-Delhaes, A.; Aljukhadar, M.; Senecal, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
277.
서명
The Effect of Document Language Quality on Consumer Perceptions 미리보기
저자
Pedraz-Delhaes, A.; Aljukhadar, M.; Senecal, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
278.
서명
The Effect of Evaluation Mode on Nine-Ending Price Perception: Separate, Joint, and Sequential Evaluation 미리보기
저자
Chuang, S.-C.; Cheng, Y.-H.; Huang, C.-C.; Li, H.-C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
279.
서명
The Effect of Experiential Analogies on Consumer Perceptions and Attitudes 미리보기
저자
Goode, M.R.; Dahl, D.W.; Moreau, C.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
280.
서명
The Effect of Experiential Analogies on Consumer Perceptions and Attitudes 미리보기
저자
Goode, M.R.; Dahl, D.W.; Moreau, C.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴