충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
422건 중 422건 출력
17/22 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
321.
서명
The Effect of Surplus Avoidance on Completing a Goal in Loyalty Program 미리보기
저자
Kwong, J.Y.Y.; Wong, K.F.E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
322.
서명
The Effect of Systems of Thought on Brand Scandal Spillover: Holistic versus Analytic Cognition Moderating Scandal Spillover and Denial Effects 미리보기
저자
Lee, Y.; Youn, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
323.
서명
The Effect of Target Familiarity on Prediction Accuracy 미리보기
저자
Lerouge, D.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
324.
서명
The Effect of Target Familiarity on Prediction Accuracy 미리보기
저자
Lerouge, D.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
325.
서명
The Effect of Temporal Framing on Product Choice 미리보기
저자
Tangari, A.H.; Smith, R.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
326.
서명
The Effect of Temporal Framing on Product Choice 미리보기
저자
Tangari, A.H.; Smith, R.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
327.
서명
The Effect of the Perception of Process Technology and Country-of-Manufacture (COM) Favorableness on Consumers' Overall Brand Evaluation 미리보기
저자
Lee, D.-J.;Brinberg, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
328.
서명
The Effect of Time Pressure and Motivation on Visual Attention to Brands 미리보기
저자
Pieters, R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
329.
서명
The Effect of Uncertainty Avoidance on Information Search, Planning and Purchases of International Vacation Travel Services 미리보기
저자
Money, R. B.; Crotts, J. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
330.
서명
The Effect of Unintended Information Acquisition 미리보기
저자
Xia, L.; Monroe, K. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
331.
서명
The Effect of Uniqueness on Word-Of-Mouth Agency: The Moderating Roles of Product Category and Availability 미리보기
저자
Cheema, A.; Kaikati, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
332.
서명
The Effect of Warning Labels on Consumers' Evaluations of War Toys 미리보기
저자
Kozup, J. C.; Creyer, E. H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
333.
서명
The Effect of Weather on Consumer Spending 미리보기
저자
Murray, K.B.; Finn, A.; Leszczyc, P.P.; Di Muro, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
334.
서명
The effects of a brand recall on the recalled brand and its competitors 미리보기
저자
Goins, S.; Cole, C.; Ko, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
335.
서명
The Effects of Assortment Size, Product Description and Innovativeness on Intentions to try New Products 미리보기
저자
White, T. B.; Schlosser, A. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
336.
서명
The Effects of Brand Expansions and Ingredient Branding Strategies on Host Brand Extendibility 미리보기
저자
Desai, K. K.; Keller, K. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
337.
서명
The Effects of Centrality and Distinctiveness on the Usage of Co-promotions 미리보기
저자
Yilmaz, H.; Kirmani, A.; Murthi, B.P.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
338.
서명
The Effects of Circular and Linear Time Orientations on Personal Savings Estimates and Savings Behavior 미리보기
저자
Tam, L.; Lee, H.; Dholakia, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
339.
서명
The Effects of Context-Induced Mood States on Initial and Repeat ProductEvaluations: A Preliminary Investigation 미리보기
저자
Hadjimarcou, J
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
340.
서명
The Effects of Context-Induced Mood States on Initial and Repeat Product Evaluations: A Preliminary Investigation 미리보기
저자
Hadjimarcou, J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴