충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
422건 중 422건 출력
19/22 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
361.
서명
The Effects of Implicit Color Preference and Implicit Racial Preference on Implicit Attitude towards the Ad 미리보기
저자
Kareklas, I.; Coulter, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
362.
서명
The Effects of Incidental Cues on Goals and Motivation 미리보기
저자
Lee, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
363.
서명
The Effects of Information Processing Mode on Consumers' Reactions to Comparative Advertising 미리보기
저자
Thompson, D. V.; Hamilton, R. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
364.
서명
The Effects of Intimacy on Consumer-Brand Relationships 미리보기
저자
Guese, K.; Haelg, K.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
365.
서명
The Effects of Intimacy on Consumer-Brand Relationships 미리보기
저자
Guese, K.; Haelg, K.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
366.
서명
The Effects of Labeling on Prosocial Behavior 미리보기
저자
Rogers, Z.F.; Mathur, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
367.
서명
The Effects of Line Extensions Up and Down in Quality on Initial Choice and Subsequent Switching Tendencies 미리보기
저자
Heath, T.; McCarthy, M. S.; Chatterjee, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
368.
서명
The Effects of Line Extensions Up and Down in Quality on Initial Choice and Subsequent Switching Tendencies 미리보기
저자
Heath, T.; McCarthy, M. S.; Chatterjee, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
369.
서명
The Effects of Mastery on Subjective Utility 미리보기
저자
Scopelliti, I.; Loewenstein, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
370.
서명
The Effects of Mindset Abstraction on Memory-Based Consideration Set Formation 미리보기
저자
Lu, F.-C.; Nayakankuppam, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
371.
서명
The Effects of Mixed Bundling on Consumers' Inferences and Choices 미리보기
저자
Hamilton, R. W.; Koukova, N. T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
372.
서명
The Effects of Mixed Bundling on Consumers' Inferences and Choices 미리보기
저자
Hamilton, R. W.; Koukova, N. T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
373.
서명
The Effects of Mortality Salience on Consumption 미리보기
저자
Herzenstein, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
374.
서명
The Effects of Music on Emotional Response, Brand Attitude, and Purchase Intent in an Emotional Advertising Condition 미리보기
저자
Morris, J. D.;Boone, M. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
375.
서명
The Effects of Negative Feelings Caused by Forced Exposure to Banner Ads on Advertising Responses 미리보기
저자
Jeon, J.O.; Park, H.-H.; Lee, J.-H.; Kim, Y.-H.; Han, H.-Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
376.
서명
The Effects of Negative Feelings Caused by Forced Exposure to Banner Ads on Advertising Responses 미리보기
저자
Jeon, J.O.; Park, H.-H.; Lee, J.-H.; Kim, Y.-H.; Han, H.-Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
377.
서명
The Effects of Negative Information in the Political and Marketing Arenas: Exceptions to the Negativity Effect 미리보기
저자
Ahluwalia, R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
378.
서명
The Effects of Nine-ending Prices and the Need for Cognition in Price Cognition 미리보기
저자
Chuang, S.-C.; Kung, C.-Y.; Cheng, Y.-H.; Yu, S.-L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
379.
서명
The Effects of Nine-ending Prices and the Need for Cognition in Price Cognition 미리보기
저자
Chuang, S.-C.; Kung, C.-Y.; Cheng, Y.-H.; Yu, S.-L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
380.
서명
The Effects of Outcome versus Process-Oriented Thinking on Decision Difficulty 미리보기
저자
Thompson, D.; Hamilton, R.; Petrova, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴