충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
422건 중 422건 출력
21/22 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
401.
서명
The Effects of Time on Customer Revenge and Avoidance: An Examination in Online Public Complaining Contexts 미리보기
저자
Gregoire, Y.; Tripp, T.; Legoux, R.; Radighieri, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
402.
서명
The Effects of Time on Customer Revenge and Avoidance: An Examination in Online Public Complaining Contexts 미리보기
저자
Gregoire, Y.; Tripp, T.; Legoux, R.; Radighieri, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
403.
서명
The Effects of Trust Dimensions on Relationship Commitment: The Relative Efficacy and Effect Symmetry 미리보기
저자
Lee, D.-J.; Park, J.Y.; Lee, H.T.; Yu, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
404.
서명
The Effects of Unanticipated Delays on Consumers' Time/Money Tradeoff Decisions 미리보기
저자
Janakiraman, N.; Erickson, L.-M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
405.
서명
The Effects of Viewer Responses to Television Commercials on Immediate and Delayed Ad Attitude and brand Evaluation Among Korean Consumers 미리보기
저자
Cho, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
406.
서명
The Elicitation and Generation of a Script for the Acquisition of Major Household Appliances Within a Consumer Decision-Making Framework 미리보기
저자
Erasmus, A. C.; Boshoff, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
407.
서명
The Elizabeth Smart Case: Enactment of a Suburban Nightmare 미리보기
저자
Giesler, M.; Pohlmann, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
408.
서명
The Emotional Information Processing System is Risk Averse: Ego-depletion and Investment Behavior 미리보기
저자
De Langhe, B.; Sweldens, S.; Van Osselaer, S.; Tuk, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
409.
서명
The Emotional Information Processing System is Risk Averse: Ego-depletion and Investment Behavior 미리보기
저자
De Langhe, B.; Sweldens, S.; Van Osselaer, S.; Tuk, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
410.
서명
The Emperor's New Clothes: Are We Seeing our Subjects Clearly? 미리보기
저자
Pettigrew, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
411.
서명
The Endowment Effect and Its Reversal: Examining Possession Loss Aversion and Focus of Attention 미리보기
저자
Palmeira, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
412.
서명
The Endowment Effect: Deciding for Oneself versus Deciding for Others 미리보기
저자
Chuang, S.-C.; Cheng, Y.-H.; Wang, S.-M.; Hwang, K.-s.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
413.
서명
The Engaged Consumer: Creating, Disseminating, and Negotiating Value in the Realm of Social Media 미리보기
저자
Scaraboto, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
414.
서명
The Entropy of Symbolic Consumption: Demand Side Market Failure and the Counterproposals 미리보기
저자
Hong, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
415.
서명
The Evaluation of New Utilitarian and Symbolic Products: The Effect of Attribute Type and Product Knowledge 미리보기
저자
Tomaseti, E.; Ruiz, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
416.
서명
The Evaluation of New Utilitarian and Symbolic Products: The Effect of Attribute Type and Product Knowledge 미리보기
저자
Tomaseti, E.; Ruiz, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
417.
서명
The Everyday Practices Surrounding Young People's Food Consumption 미리보기
저자
Chitakunye, P.D.; Maclaran, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
418.
서명
The Evolution and Antecedents of Transformational Advertising: A Conceptual Model 미리보기
저자
Swaminathan, V.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
419.
서명
The Evolution of New Product Rumors in Online Consumer Communities: Social Identity or Social Impact? 미리보기
저자
Thompson, S.A.; Ward, J.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
420.
서명
The Evolving Definition of Rationality 미리보기
저자
Raghunathan, R.; Hsee, C.; Pham, M.T.; Hsu, M.; Russo, J.E.; Simonson, I.; Ariely, D.; Andrade, E.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 21 22 

하단메뉴