충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
95건 중 95건 출력
2/5 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Encouraging People to Save for Their Future: Augmenting Current Efforts with Positive Visions of the Future 미리보기
저자
Ellen, P.S.; Wiener, J.L.; Fitzgerald, M.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Endlessly Creating Myself: Examining Marketplace Inclusion Through the Lived Experience of Black and White Male Millennials 미리보기
저자
Thomas, K.D.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Endlessly Creating Myself: Examining Marketplace Inclusion Through the Lived Experience of Black and White Male Millennials 미리보기
저자
Thomas, K.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Engaging Customers in Coproduction Processes: How Value-Enhancing and Intensity-Reducing Communication Strategies Mitigate the Negative Effects of Coproduction Intensity 미리보기
저자
Haumann, Till; Güntürkün, Pascal; Schons, Laura Marie; Wieseke, Jan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Enhancing communication between marketing and engineering: The moderating role of relative 미리보기
저자
Fisher, Robert J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Enhancing Communication Between Marketing and Engineering: The Moderating Role of Relative Functional Identification 미리보기
저자
Fisher, R. J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Enhancing Communication Between Marketing and Engineering: The Moderating Role of Relative Functional Identification 미리보기
저자
Fisher, R. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Enhancing Helping Behavior: An Integrative Framework for Promotion Planning 미리보기
저자
Bendapudi, N
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Enhancing Helping Behavior: An Integrative Framework for Promotion Planning 미리보기
저자
Bendapudi, N.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Entry Strategy and Long-Term Performance: Conceptualization and Empirical Examination 미리보기
저자
Green, D. H.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Enviropreneurial marketing strategy: The emergence of corporate environmentalism as market strategy 미리보기
저자
Menon, Ajay
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Equity Estimation and Assessing Market Response 미리보기
저자
Wildt, A. R.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Estimating Causal Installed-Base Effects: A Bias-Correction Approach 미리보기
저자
Narayanan, S.; Nair, H.S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Ethical and Legal Foundations of Relational Marketing Exchanges 미리보기
저자
Gundlach, G. T.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Ethically Deployed Defaults: Transparency and Consumer Protection Through Disclosure and Preference Articulation 미리보기
저자
Steffel, Mary; Williams, Elanor F.; Pogacar, Ruth
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Ethics and Target Marketing: The Role of Product Harm and Consumer Vulnerability 미리보기
저자
Smith, N. C
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Ethics and target marketing: The role of product harm and consumer vulnerability 미리보기
저자
Craig Smith, N
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Ethics and Target Marketing: The Role of Product Harm and Consumer Vulnerability 미리보기
저자
Smith, N. C.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Ethnographic Stories for Market Learning 미리보기
저자
Cayla, J.; Arnould, E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Eudaimonia Around the Kitchen: A Hermeneutic Approach to Understanding Food Well-Being in Consumers' Lived Experiences 미리보기
저자
Mugel, Ophélie; Gurviez, Patricia; Decrop, Alain
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 

하단메뉴