충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
95건 중 95건 출력
4/5 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
61.
서명
Extrinsic and Intrinsic Cue Effects on Perceptions of Store Brand Quality 미리보기
저자
Richardson, P. S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
Eye Tracking Reveals Processes That Enable Conjoint Choices to Become Increasingly Efficient with Practice 미리보기
저자
Meißner, Martin; Musalem, Andres; Huber, Joel
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
The Ecological Impact of Anticonsumption Lifestyles and Environmental Concern 미리보기
저자
Kropfeld, Maren Ingrid; Nepomuceno, Marcelo Vinhal; Dantas, Danilo C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
The Economic and Cognitive Costs of Annoying Display Advertisements 미리보기
저자
Goldstein, D.G.; Suri, S.; McAfee, R.P.; Ekstrand-Abueg, M.; Diaz, F.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
The Economic Worth of Celebrity Endorsers: An Event Study Analysis 미리보기
저자
Agrawal, J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
The Effectiveness of Customer Participation in New Product Development: A Meta-Analysis 미리보기
저자
Chang, Woojung; Taylor, Steven A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
The Effectiveness of Warning Labels for Consumers: A Meta-Analytic Investigation into Their Underlying Process and Contingencies 미리보기
저자
Purmehdi, Mostafa; Legoux, Renaud; Carrillat, François; Senecal, Sylvain
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
The Effect of a Data Breach Announcement on Customer Behavior: Evidence from a Multichannel Retailer 미리보기
저자
Janakiraman, Ramkumar; Lim, Joon Ho; Rishika, Rishika
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
The Effect of Background Music on Ad Processing: A Contingency Explanation 미리보기
저자
Kellaris, J. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
The Effect of Brand Acquisition and Disposal on Stock Returns 미리보기
저자
Wiles, M.A.; Morgan, N.A.; Rego, L.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
The Effect of Business-Cycle Fluctuations on Private-Label Share: What Has Marketing Conduct Got to Do with It? 미리보기
저자
Lamey, L.; Deleersnyder, B.; Steenkamp, J.-B.E.M.; Dekimpe, M.G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
The Effect of Effort on Sales Performance and Job Satisfaction 미리보기
저자
Brown, S. P.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
The Effect of Electronic Word of Mouth on Sales: A Meta-Analytic Review of Platform, Product, and Metric Factors 미리보기
저자
Rosario, Ana Babić; Sotgiu, Francesca; De Valck, Kristine; Bijmolt, Tammo H. A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
The Effect of Fitness Branding on Restrained Eaters' Food Consumption and Postconsumption Physical Activity 미리보기
저자
Koenigstorfer, Joerg; Baumgartner, Hans
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
The Effect of In-Store Travel Distance on Unplanned Spending: Applications to Mobile Promotion Strategies 미리보기
저자
Hui, S.K.; Inman, J.J.; Huang, Y.; Suher, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
The Effect of Lifestyle-Based Depletion on Teen Consumer Behavior 미리보기
저자
Montoya, D.Y.; Scott, M.L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
The Effect of Lifestyle-Based Depletion on Teen Consumer Behavior 미리보기
저자
Montoya, D.Y.; Scott, M.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
The Effect of Location on Prince Estimation: Understanding Number-Location and Number-Order Associations 미리보기
저자
Cai, F.; Shen, H.; Hui, M.K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
The Effect of Marketer-Suggested Serving Size on Consumer Responses: The Unintended Consequences of Consumer Attention to Calorie Information 미리보기
저자
Mohr, G.S.; Lichtenstein, D.R.; Janiszewski, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
The effect of output controls, process controls, and flexibility on export channel performance 미리보기
저자
Bello, Daniel C
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 

하단메뉴