충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
95건 중 95건 출력
5/5 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
81.
서명
The Effect of Perceived Similarity on Sequential Risk Taking 미리보기
저자
Webb, Elizabeth C.; Shu, Suzanne B.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
82.
서명
The Effect of Recycling Versus Trashing on Consumption: Theory and Experimental Evidence 미리보기
저자
Sun, Monic; Trudel, Remi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
83.
서명
The Effect of Review Writing on Learning Engagement in Channel Partner Relationship Management 미리보기
저자
Aguirre, Elizabeth; Mahr, Dominik; de Ruyter, Ko; Grewal, Dhruv; Pelser, Jan; Wetzels, Martin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
84.
서명
The Effect of Stress on Consumer Saving and Spending 미리보기
저자
Durante, Kristina M.; Laran, Juliano
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
85.
서명
The Effects of Advertised Quality Emphasis and Objective Quality on Sales 미리보기
저자
Kopalle, Praveen K.; Fisher, Robert J.; Sud, Bharat L.; Antia, Kersi D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
86.
서명
The Effects of Brand Name Structure on Brand Extension Evaluations and Parent Brand Dilution 미리보기
저자
Sood, S.; Keller, K.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
87.
서명
The effects of organizational differences and trust on the effectiveness of selling partner 미리보기
저자
Brock Smith, J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
88.
서명
The Effects of Positive and Negative Online Customer Reviews: Do Brand Strength and Category Maturity Matter? 미리보기
저자
Ho-Dac, N.N.; Carson, S.J.; Moore, W.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
89.
서명
The Effects of Products' Aesthetic Design on Demand and Marketing-Mix Effectiveness: The Role of Segment Prototypicality and Brand Consistency 미리보기
저자
Liu, Yan; Li, Krista J.; Chen, Haipeng; Balachander, Subramanian
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
90.
서명
The Effects of Shared Consumption on Product Life Cycles and Advertising Effectiveness: The Case of the Motion Picture Market 미리보기
저자
Delre, Sebastiano A.; Broekhuizen, Thijs L. J.; Bijmolt, Tammo H. A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
91.
서명
The Effects of Traditional and Social Earned Media on Sales: A Study of a Microlending Marketplace 미리보기
저자
Stephen, A.T.; Galak, J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
92.
서명
The Evolutionary Bases for Sustainable Behavior: Implications for Marketing, Policy, and Social Entrepreneurship 미리보기
저자
Griskevicius, V.; Cantu, S.M.; van Vugt, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
93.
서명
The Evolution of First Amendment Protection for Commercial Speech 미리보기
저자
Boedecker, K. A.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
94.
서명
The Exercise of Interfirm Power and Its Repercussions in U.S.-Japanese Channel Relationships 미리보기
저자
Johnson, J. L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
95.
서명
The experience of Loyalty 미리보기
저자
Duboff, R.; Gilligan, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 

하단메뉴