충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
422건 중 422건 출력
1/22 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Eat Bitter Food and Give Birth to a Girl; Eat Sweet Things and Give Birth to a Cavalryman: Multicultural Health Care Issues for Consumer Behavior 미리보기
저자
Kaufman-Scarborough, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Ecological Information Receptivity of Hispanic and Anglo Americans 미리보기
저자
Golden, L. L
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Ecological Information Receptivity of Hispanic and Anglo Americans 미리보기
저자
Golden, L. L.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Effective and Ineffective Drama Advertisements 미리보기
저자
Wells, W. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Effective and Ineffective Drama Advertisements 미리보기
저자
Wells, W. D.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Effective Counter Persuasion: Creating Lasting Resistance to a Stronger Opponent 미리보기
저자
Petrova, P. K.; Cialdini, R. B.; Barrett, D. W.; Goldstein, N.; Maner, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Effective Counter Persuasion: Creating Lasting Resistance to a Stronger Opponent 미리보기
저자
Petrova, P. K.; Cialdini, R. B.; Barrett, D. W.; Goldstein, N.; Maner, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Effectively Communicating New Product Benefits to Consumers: The Use of Analogy versus Literal Similarity 미리보기
저자
El Houssi, A. A.; Morel, K. P. N.; Hultink, E. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Effectiveness of Abstract vs. Concrete Challenge Strategies in Response to the Competitive Threat of Extensions from Mega Brands 미리보기
저자
Desai, K.K.; Keller, K.L.; Hoyer, W.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Effect of Attribute Change on Preference Modification 미리보기
저자
Jami, A.T.; Mishra, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Effect of Cobranding on Consumer Product Evaluations 미리보기
저자
Hillyer, C.;Tikoo, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Effect of Consumers' Purchase Plans on the Evaluation of Bundle Offers 미리보기
저자
Suri, R.;Monroe, K. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Effect of Country-of-Targeting on Product Evaluations 미리보기
저자
Gopinath, M.; Tam, L.; Glassman, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Effect of Delay on Perceptions of Bargaining Outcomes: Moderating Role of Persuasion Knowledge 미리보기
저자
Oza, S.; Srivastava, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Effect of Future Expected Decisions on Current Choices 미리보기
저자
Khan, U.; Dhar, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Effect of Goal Salience and Goal Conflict on Typicality: The Case of ``Health Food'' 미리보기
저자
El Dahr, H.; Fort, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Effect of Mood on Information Processing Style and Consequent Purchasing Decisions 미리보기
저자
Xia, K.-N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Effect of Novel Attributes On Product Evaluation: The Moderating Roles of Brand Equity of Involvement 미리보기
저자
Shen, Y.-C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Effect of Price Matching Guarantees on Consumers' Perceptions of Fairness 미리보기
저자
Kukar-Kinney, M.; Xia, L.; Monroe, K. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Effect of Response Time on Perceptions of Bargaining Outcomes 미리보기
저자
Srivastava, J.; Oza, S. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴