주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : E]
총
422
건 중
422
건 출력
12/22
페이지
제한항목
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(422)
저자
Chang, C.
(4)
Coulter, K.S.
(4)
Tomaseti, E.; Ruiz, S.
(3)
Aiken, K.D.; Campbell, R.M.
(2)
Andrade, E.
(2)
Atay, E.G.
(2)
Atay, E.G.; Sirgy, M.J.; Cicic, M.; Husic, M.
(2)
Bambauer-Sachse, S.; Gierl, H.
(2)
Banister, E. N.; Hogg, M. K.
(2)
Bardhi, F.; Bengtsson, A.; Ostberg, J.
(2)
Beverland, M.B.; Chung, E.; Kates, S.M.
(2)
Bhargava, S.; Chakravarti, A.
(2)
Bhattacharjee, A.; Bolton, L.; Reed, A.
(2)
Briers, B.; Laporte, S.
(2)
Bussiere, D.
(2)
Chalmers, T. D.
(2)
Chandon, P.
(2)
Chatzidakis, A.; Hibbert, S.; Smith, A.
(2)
Chelminski, P.; Coulter, R.
(2)
Chuang, S.-C.; Kung, C.-Y.; Cheng, Y.-H.; Yu, S.-L.
(2)
Coskuner, G.
(2)
De Angelis, M.; Carpenter, G.S.
(2)
De Langhe, B.; Sweldens, S.; Van Osselaer, S.; Tuk, M.
(2)
Dimofte, C. V.; Goodstein, R. C.
(2)
Dymling, C.; Olofsson, J.; Uggla, E.; Ostberg, J.
(2)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(389)
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
(33)
발행년도
2009
(114)
2006
(44)
2012
(42)
2008
(38)
1994
(31)
2005
(31)
2013
(26)
2007
(19)
1997
(14)
2001
(14)
1993
(13)
2000
(10)
1996
(9)
2003
(9)
1980
(8)
더보기
(10)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
221.
서명
Exploring Response Amplification: Polarizing Consumer Responses to Mixed Versus Pure Emotional Appeals
저자
Lau-Gesk, L.; Kramer, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
222.
서명
Exploring Shame and Guilt in Consumer Behavior
저자
Matta, S.; Patrick, V. M.; MacInnis, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
223.
서명
Exploring Subjective Emotion Intensity: Antecedents and Postconsumption Consequences
저자
Madrigal, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
224.
서명
Exploring the Antecedents and Consequences of Physical Appearance Concern
저자
Gurel-Atay, E.; Koppenhafer, L.; Yu, J.-G.; Kahle, L.; Ring, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
225.
서명
Exploring the Concept and Measurement of General Risk Aversion
저자
Mandrik, C. A.; Bao, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
226.
서명
Exploring the Concept of Brand Embarrassment: The Experiences of Older Adolescents
저자
Grant, I.; Walsh, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
227.
서명
Exploring the Concept of Brand Embarrassment: The Experiences of Older Adolescents
저자
Grant, I.; Walsh, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
228.
서명
Exploring the Dimensionality of Children's Direct Influence Attempts
저자
Williams, L. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
229.
서명
Exploring the Everyday Branded Retail Experience-The Consumer Quest for `Homeyness' in Branded Grocery Stores
저자
Ulver-Sneistrup, S.; Johansson, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
230.
서명
Exploring the Everyday Branded Retail Experience-The Consumer Quest for `Homeyness' in Branded Grocery Stores
저자
Ulver-Sneistrup, S.; Johansson, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
231.
서명
Exploring The Evolving Terrain of Consumer-Generated Brand Content
저자
Fournier, S.; Brunel, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
232.
서명
Exploring the Influence of Ambient Temperature on Cognitive Task Performance
저자
Tong, L.; Zhu, R.; Zheng, Y.; Zhao, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
233.
서명
Exploring the Persuasive Effects of a Commercial for a Pharmaceutical Product: The Elderly vs. Young Adults
저자
Perrien, J.;Roy, J.;Guiot, D.;Bastin, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
234.
서명
Exploring the (Re)construction of The Body in Virtual Worlds: Consumption of Body as Experience
저자
Vicdan, H.; Ulusoy, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
235.
서명
Exploring the (Re)construction of The Body in Virtual Worlds: Consumption of Body as Experience
저자
Vicdan, H.; Ulusoy, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
236.
서명
Exploring the Relationship between Brand Personality and Geographic Personality: Consumer Perceptions of Sport Teams and Cities
저자
Aiken, K.D.; Campbell, R.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
237.
서명
Exploring the Relationship between Brand Personality and Geographic Personality: Consumer Perceptions of Sport Teams and Cities
저자
Aiken, K.D.; Campbell, R.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
238.
서명
Exploring the Relationship between Popular Culture and Consumer Behavior: Insights from Multiple Perspectives
저자
Russell, C. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
239.
서명
Exploring the Relationship between Types of TV Programs, Advertising, and Materialism: A Cultivation Theory Perspective
저자
Gurel-Atay, E.; Kahle, L.; Ring, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
240.
서명
Exploring the Relationships Between Means-End Knowledge and Involvement
저자
Mulvey, M. S.;Olson, J. C.;Celsi, R. L.;Walker, B. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
임시보관함보기
하단메뉴