충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
422건 중 422건 출력
12/22 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
221.
서명
Exploring Response Amplification: Polarizing Consumer Responses to Mixed Versus Pure Emotional Appeals 미리보기
저자
Lau-Gesk, L.; Kramer, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
222.
서명
Exploring Shame and Guilt in Consumer Behavior 미리보기
저자
Matta, S.; Patrick, V. M.; MacInnis, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
223.
서명
Exploring Subjective Emotion Intensity: Antecedents and Postconsumption Consequences 미리보기
저자
Madrigal, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
224.
서명
Exploring the Antecedents and Consequences of Physical Appearance Concern 미리보기
저자
Gurel-Atay, E.; Koppenhafer, L.; Yu, J.-G.; Kahle, L.; Ring, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
225.
서명
Exploring the Concept and Measurement of General Risk Aversion 미리보기
저자
Mandrik, C. A.; Bao, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
226.
서명
Exploring the Concept of Brand Embarrassment: The Experiences of Older Adolescents 미리보기
저자
Grant, I.; Walsh, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
227.
서명
Exploring the Concept of Brand Embarrassment: The Experiences of Older Adolescents 미리보기
저자
Grant, I.; Walsh, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
228.
서명
Exploring the Dimensionality of Children's Direct Influence Attempts 미리보기
저자
Williams, L. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
229.
서명
Exploring the Everyday Branded Retail Experience-The Consumer Quest for `Homeyness' in Branded Grocery Stores 미리보기
저자
Ulver-Sneistrup, S.; Johansson, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
230.
서명
Exploring the Everyday Branded Retail Experience-The Consumer Quest for `Homeyness' in Branded Grocery Stores 미리보기
저자
Ulver-Sneistrup, S.; Johansson, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
231.
서명
Exploring The Evolving Terrain of Consumer-Generated Brand Content 미리보기
저자
Fournier, S.; Brunel, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
232.
서명
Exploring the Influence of Ambient Temperature on Cognitive Task Performance 미리보기
저자
Tong, L.; Zhu, R.; Zheng, Y.; Zhao, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
233.
서명
Exploring the Persuasive Effects of a Commercial for a Pharmaceutical Product: The Elderly vs. Young Adults 미리보기
저자
Perrien, J.;Roy, J.;Guiot, D.;Bastin, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
234.
서명
Exploring the (Re)construction of The Body in Virtual Worlds: Consumption of Body as Experience 미리보기
저자
Vicdan, H.; Ulusoy, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
235.
서명
Exploring the (Re)construction of The Body in Virtual Worlds: Consumption of Body as Experience 미리보기
저자
Vicdan, H.; Ulusoy, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
236.
서명
Exploring the Relationship between Brand Personality and Geographic Personality: Consumer Perceptions of Sport Teams and Cities 미리보기
저자
Aiken, K.D.; Campbell, R.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
237.
서명
Exploring the Relationship between Brand Personality and Geographic Personality: Consumer Perceptions of Sport Teams and Cities 미리보기
저자
Aiken, K.D.; Campbell, R.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
238.
서명
Exploring the Relationship between Popular Culture and Consumer Behavior: Insights from Multiple Perspectives 미리보기
저자
Russell, C. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
239.
서명
Exploring the Relationship between Types of TV Programs, Advertising, and Materialism: A Cultivation Theory Perspective 미리보기
저자
Gurel-Atay, E.; Kahle, L.; Ring, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
240.
서명
Exploring the Relationships Between Means-End Knowledge and Involvement 미리보기
저자
Mulvey, M. S.;Olson, J. C.;Celsi, R. L.;Walker, B. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴