충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
422건 중 422건 출력
18/22 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
341.
서명
The Effects of Contextual Prices on Consumers' Price Evaluation: A Test of Alternative Reference Price Models 미리보기
저자
Suk, K.; Yoon, S.-O.; Song, S.Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
342.
서명
The Effects of Country of Origin, Brand, and Price Information: A Cognitive-Affective Model of Buying Intentions 미리보기
저자
Li, W.-K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
343.
서명
The Effects of Country of Origin, Brand, and Price Information: A Cognitive-Affective Model of Buying Intentions 미리보기
저자
Li, W.-K.;Monroe, K. B.;Chan, D. K.-S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
344.
서명
The Effects of Cultural Individualism on Consumer Self-Confidence for Marketplace Interfaces 미리보기
저자
Chelminski, P.; Coulter, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
345.
서명
The Effects of Cultural Individualism on Consumer Self-Confidence for Marketplace Interfaces 미리보기
저자
Chelminski, P.; Coulter, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
346.
서명
The Effects of Desire: Desire as Motivator 미리보기
저자
Pandelaere, M.; Elen, M.; Lembregts, C.; Meert, K.; Tessitore, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
347.
서명
The Effects of Different Category Context on Target Brand Evaluations 미리보기
저자
Nam, M.; Sternthal, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
348.
서명
The Effects of Dissociative Segment Adoption of Brand Extensions on the Evaluation of the Parent Brand 미리보기
저자
Alvarez, C.; Trudel, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
349.
서명
The Effects of Drug and Supplement Marketing on a Healthy Lifestyle 미리보기
저자
Bhattacharjee, A.; Bolton, L.; Reed, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
350.
서명
The Effects of Drug and Supplement Marketing on a Healthy Lifestyle 미리보기
저자
Bhattacharjee, A.; Bolton, L.; Reed, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
351.
서명
The Effects of Editorial Context and Cognitive and Affective Moderators on Responses to Embedded Ads 미리보기
저자
Coulter, K. S.;Sewall, M. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
352.
서명
The Effects of Expertise on the Processing of Alignable Versus Nonalignable Features 미리보기
저자
Nam, M.; Wang, J.; Lee, A.Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
353.
서명
The Effects of Expertise on the Processing of Alignable Versus Nonalignable Features 미리보기
저자
Nam, M.; Wang, J.; Lee, A.Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
354.
서명
The Effects of Featured Brand Quality on Price Valuations of the Product Portfolio 미리보기
저자
Bickart, B.; Simmons, C. J.; Vyas, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
355.
서명
The Effects of Goal-compatible Associations on Brand Evaluation 미리보기
저자
Labroo, A. A.; Lee, A. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
356.
서명
The Effects of Humor on the Processing of Word-of-Mouth 미리보기
저자
Bussiere, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
357.
서명
The Effects of Humor on the Processing of Word-of-Mouth 미리보기
저자
Bussiere, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
358.
서명
The Effects of Imagery, False Memory and Experience on Attitude Confidence 미리보기
저자
Rajagopal, P.; Montgomery, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
359.
서명
The Effects of Imagery, False Memory and Experience on Attitude Confidence 미리보기
저자
Rajagopal, P.; Montgomery, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
360.
서명
The Effects of Implicit Color Preference and Implicit Racial Preference on Implicit Attitude towards the Ad 미리보기
저자
Kareklas, I.; Coulter, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴