충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
422건 중 422건 출력
2/22 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Effect of Response Time on Perceptions of Bargaining Outcomes 미리보기
저자
Srivastava, J.; Oza, S. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Effect of Temporal Units on Duration Sensitivity 미리보기
저자
Monga, A.; Bahchi, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Effects of Alphanumeric Brand Names: A Selective Anchoring Perspective 미리보기
저자
Yan, D.; Duclos, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Effects of a Role Model and Fear in Warning Label on Perceptions of Safety and Safety Behavior 미리보기
저자
DeTurck, M. A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Effects of a Role Model and Fear in Warning Label on Perceptions of Safety and Safety Behavior 미리보기
저자
DeTurck, M. A.;Rachlin, R. A.;Young, M. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Effects of a Scarcity Message on Product Judgments: Role of Cognitive Load and Mediating Processes 미리보기
저자
Yeo, J.; Park, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Effects of a Scarcity Message on Product Judgments: Role of Cognitive Load and Mediating Processes 미리보기
저자
Yeo, J.; Park, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Effects of Belief in Global Citizenship on Branding Discourse in the U.S. and Russia 미리보기
저자
Strizhakova, Y.; Coulter, R.; Price, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Effects of Belief in Global Citizenship on Branding Discourse in the U.S. and Russia 미리보기
저자
Strizhakova, Y.; Coulter, R.; Price, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Effects of Brand Name Exposure on Brand Choice: An Implicit Memory Perspective 미리보기
저자
Chung, S.-W.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Effects of Choice Architecture and Menu Labeling on Food and Beverage Consumption 미리보기
저자
Riis, J.; Schwartz, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Effects of Consumer Co-Production on Perceived Authenticity of Consumption Experience and Input Product 미리보기
저자
Supphellen, M.; Troye, S.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Effects of Consumer Co-Production on Perceived Authenticity of Consumption Experience and Input Product 미리보기
저자
Supphellen, M.; Troye, S.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Effects of Family Structure on Compulsive Buying: A Life Course Perspective 미리보기
저자
Baker, A.; Moschis, G.; Rigdon, E.; Mathur, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Effects of Gender and Prior Knowledge on Offer Evaluation and Channel Transition in Retail and E-Tail Environments 미리보기
저자
Chandrashekaran, R.; Suri, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Effects of Green Products on Price Perceptions 미리보기
저자
Goss, R.J.; Silvera, D.H.; Laufer, D.; Gillespie, K.; Arsena, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Effects of Interior Color on Health Care Consumers: A 360 Degree Photo Simulation Experiment 미리보기
저자
Verhoeven, J. W. M.; Pieterse, M. E.; Pruyn, A. T. H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Effects of Interior Color on Health Care Consumers: A 360 Degree Photo Simulation Experiment 미리보기
저자
Verhoeven, J. W. M.; Pieterse, M. E.; Pruyn, A. T. H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Effects of Interpersonal Influences on Innovation Evaluation 미리보기
저자
Tomaseti, E.; Ruiz, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Effects of Involvement on On-Line Brand Evaluations: A Stronger Test of the ELM 미리보기
저자
Park, J.-W.;Hastak, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴