충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
422건 중 422건 출력
20/22 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
381.
서명
The Effects of Partnering with Good Causes on Corporate and Organization Image 미리보기
저자
Yoon, Y.; Gurhan-Canli, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
382.
서명
The Effects of Perceived Congruity Between Origin, Brand and Product on the Purchase Intention of a Branded Product of Origin 미리보기
저자
Aurier, P.; Fort, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
383.
서명
The Effects of Phonetic Symbolism on Comparative Price Perceptions 미리보기
저자
Coulter, K.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
384.
서명
The Effects of Phonetic Symbolism on Comparative Price Perceptions 미리보기
저자
Coulter, K.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
385.
서명
The Effects of Product Quality and the Perceived Structural Relation Between Functions on the Value Inference of Convergence Products 미리보기
저자
Kim, S.; Park, D.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
386.
서명
The Effects of Product Scandals on Parent Brands: Linguistic Signatures of a Protective Mechanism 미리보기
저자
Ineichen, S.; Florack, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
387.
서명
The Effects of Program Involvement and Commercial Position on Reactions to Embedded Commercials 미리보기
저자
Watt, J. H.;Coulter, K. S.;Jiang, Y.;Kowta, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
388.
서명
The Effects of Promotional Bundling on Consumers' Evaluations of Product Quality and Risk of Purchase 미리보기
저자
Harris, J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
389.
서명
The Effects of Reciprocity in a Triadic Relationship 미리보기
저자
Gallan, A. S.; Mandel, N.; Cialdini, R.; Schneller, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
390.
서명
The Effects of Recurrent Mortality Salience Mediated by the Availability Heuristic on Risky Behavior and Subjective Probability Evidence from AIDS Related Cognition and Sexual Behavior of Indian Truckers 미리보기
저자
Paniculangara, J. T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
391.
서명
The Effects of Retrieval Ease on Health Issue Judgments: Implications for Campaign Strategies 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
392.
서명
The Effects of Retrieval Ease on Health Issue Judgments: Implications for Campaign Strategies 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
393.
서명
The Effects of Service Quality Dimentsions on Customer Satisfaction Across Different Service Types: Alternative Differentiation As a Moderator 미리보기
저자
Lien, N.-H.; Kao, S.-L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
394.
서명
The Effects of Spoke-Avatars' Personalities on Source Expertise, Trustworthiness, and Attractiveness in the 3D Virtual Environment 미리보기
저자
Jin, S.-A.; Sung, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
395.
서명
The Effects of Spoke-Avatars' Personalities on Source Expertise, Trustworthiness, and Attractiveness in the 3D Virtual Environment 미리보기
저자
Jin, S.-A.; Sung, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
396.
서명
The Effects of Store Environment on Shopping Behaviors: A Critical Review 미리보기
저자
Lam, S. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
397.
서명
The Effects of Strengthening Category-Brand Associations on Consideration Set Composition and Purchase Intent in Memory-Based Choice 미리보기
저자
Posavac, S. S.; Sanbonmatsu, D. M.; Cronley, M. L.; Kardes, F. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
398.
서명
The Effects of Temperature Cues on Food Intake 미리보기
저자
Briers, B.; Lerouge, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
399.
서명
The Effects of the Menstrual Cycle on Food Appearance-related Consumption 미리보기
저자
Saad, G.; Stenstrom, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
400.
서명
The Effects of the New Food Labels on Consumer Decision Making 미리보기
저자
Ford, G. T.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴