주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : E]
총
422
건 중
422
건 출력
20/22
페이지
제한항목
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(422)
저자
Chang, C.
(4)
Coulter, K.S.
(4)
Tomaseti, E.; Ruiz, S.
(3)
Aiken, K.D.; Campbell, R.M.
(2)
Andrade, E.
(2)
Atay, E.G.
(2)
Atay, E.G.; Sirgy, M.J.; Cicic, M.; Husic, M.
(2)
Bambauer-Sachse, S.; Gierl, H.
(2)
Banister, E. N.; Hogg, M. K.
(2)
Bardhi, F.; Bengtsson, A.; Ostberg, J.
(2)
Beverland, M.B.; Chung, E.; Kates, S.M.
(2)
Bhargava, S.; Chakravarti, A.
(2)
Bhattacharjee, A.; Bolton, L.; Reed, A.
(2)
Briers, B.; Laporte, S.
(2)
Bussiere, D.
(2)
Chalmers, T. D.
(2)
Chandon, P.
(2)
Chatzidakis, A.; Hibbert, S.; Smith, A.
(2)
Chelminski, P.; Coulter, R.
(2)
Chuang, S.-C.; Kung, C.-Y.; Cheng, Y.-H.; Yu, S.-L.
(2)
Coskuner, G.
(2)
De Angelis, M.; Carpenter, G.S.
(2)
De Langhe, B.; Sweldens, S.; Van Osselaer, S.; Tuk, M.
(2)
Dimofte, C. V.; Goodstein, R. C.
(2)
Dymling, C.; Olofsson, J.; Uggla, E.; Ostberg, J.
(2)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(389)
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
(33)
발행년도
2009
(114)
2006
(44)
2012
(42)
2008
(38)
1994
(31)
2005
(31)
2013
(26)
2007
(19)
1997
(14)
2001
(14)
1993
(13)
2000
(10)
1996
(9)
2003
(9)
1980
(8)
더보기
(10)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
381.
서명
The Effects of Partnering with Good Causes on Corporate and Organization Image
저자
Yoon, Y.; Gurhan-Canli, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
382.
서명
The Effects of Perceived Congruity Between Origin, Brand and Product on the Purchase Intention of a Branded Product of Origin
저자
Aurier, P.; Fort, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
383.
서명
The Effects of Phonetic Symbolism on Comparative Price Perceptions
저자
Coulter, K.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
384.
서명
The Effects of Phonetic Symbolism on Comparative Price Perceptions
저자
Coulter, K.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
385.
서명
The Effects of Product Quality and the Perceived Structural Relation Between Functions on the Value Inference of Convergence Products
저자
Kim, S.; Park, D.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
386.
서명
The Effects of Product Scandals on Parent Brands: Linguistic Signatures of a Protective Mechanism
저자
Ineichen, S.; Florack, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
387.
서명
The Effects of Program Involvement and Commercial Position on Reactions to Embedded Commercials
저자
Watt, J. H.;Coulter, K. S.;Jiang, Y.;Kowta, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
388.
서명
The Effects of Promotional Bundling on Consumers' Evaluations of Product Quality and Risk of Purchase
저자
Harris, J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
389.
서명
The Effects of Reciprocity in a Triadic Relationship
저자
Gallan, A. S.; Mandel, N.; Cialdini, R.; Schneller, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
390.
서명
The Effects of Recurrent Mortality Salience Mediated by the Availability Heuristic on Risky Behavior and Subjective Probability Evidence from AIDS Related Cognition and Sexual Behavior of Indian Truckers
저자
Paniculangara, J. T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
391.
서명
The Effects of Retrieval Ease on Health Issue Judgments: Implications for Campaign Strategies
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
392.
서명
The Effects of Retrieval Ease on Health Issue Judgments: Implications for Campaign Strategies
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
393.
서명
The Effects of Service Quality Dimentsions on Customer Satisfaction Across Different Service Types: Alternative Differentiation As a Moderator
저자
Lien, N.-H.; Kao, S.-L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
394.
서명
The Effects of Spoke-Avatars' Personalities on Source Expertise, Trustworthiness, and Attractiveness in the 3D Virtual Environment
저자
Jin, S.-A.; Sung, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
395.
서명
The Effects of Spoke-Avatars' Personalities on Source Expertise, Trustworthiness, and Attractiveness in the 3D Virtual Environment
저자
Jin, S.-A.; Sung, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
396.
서명
The Effects of Store Environment on Shopping Behaviors: A Critical Review
저자
Lam, S. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
397.
서명
The Effects of Strengthening Category-Brand Associations on Consideration Set Composition and Purchase Intent in Memory-Based Choice
저자
Posavac, S. S.; Sanbonmatsu, D. M.; Cronley, M. L.; Kardes, F. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
398.
서명
The Effects of Temperature Cues on Food Intake
저자
Briers, B.; Lerouge, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
399.
서명
The Effects of the Menstrual Cycle on Food Appearance-related Consumption
저자
Saad, G.; Stenstrom, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
400.
서명
The Effects of the New Food Labels on Consumer Decision Making
저자
Ford, G. T.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
임시보관함보기
하단메뉴