주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : E]
총
422
건 중
422
건 출력
3/22
페이지
제한항목
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(422)
저자
Chang, C.
(4)
Coulter, K.S.
(4)
Tomaseti, E.; Ruiz, S.
(3)
Aiken, K.D.; Campbell, R.M.
(2)
Andrade, E.
(2)
Atay, E.G.
(2)
Atay, E.G.; Sirgy, M.J.; Cicic, M.; Husic, M.
(2)
Bambauer-Sachse, S.; Gierl, H.
(2)
Banister, E. N.; Hogg, M. K.
(2)
Bardhi, F.; Bengtsson, A.; Ostberg, J.
(2)
Beverland, M.B.; Chung, E.; Kates, S.M.
(2)
Bhargava, S.; Chakravarti, A.
(2)
Bhattacharjee, A.; Bolton, L.; Reed, A.
(2)
Briers, B.; Laporte, S.
(2)
Bussiere, D.
(2)
Chalmers, T. D.
(2)
Chandon, P.
(2)
Chatzidakis, A.; Hibbert, S.; Smith, A.
(2)
Chelminski, P.; Coulter, R.
(2)
Chuang, S.-C.; Kung, C.-Y.; Cheng, Y.-H.; Yu, S.-L.
(2)
Coskuner, G.
(2)
De Angelis, M.; Carpenter, G.S.
(2)
De Langhe, B.; Sweldens, S.; Van Osselaer, S.; Tuk, M.
(2)
Dimofte, C. V.; Goodstein, R. C.
(2)
Dymling, C.; Olofsson, J.; Uggla, E.; Ostberg, J.
(2)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(389)
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
(33)
발행년도
2009
(114)
2006
(44)
2012
(42)
2008
(38)
1994
(31)
2005
(31)
2013
(26)
2007
(19)
1997
(14)
2001
(14)
1993
(13)
2000
(10)
1996
(9)
2003
(9)
1980
(8)
더보기
(10)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
41.
서명
Effects of Legibility of Text in Product Descriptions on Price Perceptions
저자
Suri, R.; Kohli, C.; Grewal, D.; Feng, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Effects of Lower and Higher Quality Brand Versions on Brand Evaluation: An Opponent-Process Model Plus Differential Brand-Version Weighting
저자
Heath, T.B.; DelVecchio, D.; McCarthy, M.S.; Chatterjee, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Effects of Lower and Higher Quality Brand Versions on Brand Evaluation: An Opponent-Process Model Plus Differential Brand-Version Weighting
저자
Heath, T.B.; DelVecchio, D.; McCarthy, M.S.; Chatterjee, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Effects of Metaphor on Goal-Oriented Appeals in Advertising
저자
Ahn, H.; Sung, Y.; Crandall, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Effects of Motivation and Attribute Strengths on Evaluation of Fixed and Discounted Prices
저자
Suri, R.; Long, M.; Manchanda, R. V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Effects of Nostalgic Advertising through Emotions and the Intensity of the Evoked Mental Images
저자
Bambauer-Sachse, S.; Gierl, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Effects of Nostalgic Advertising through Emotions and the Intensity of the Evoked Mental Images
저자
Bambauer-Sachse, S.; Gierl, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Effects of Personality on Persuasive Appeals in Health Communication
저자
Dutta, M. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Effects of Personal Values on Brand Equity Perspective
저자
Atay, E.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Effects of Personal Values on Brand Equity Perspective
저자
Atay, E.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Effects of Positive Versus Negative Word-of-Mouth
저자
Giese, J. L.; Spangenberg, E. R.; Knuff, D. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Effects of Product Congruency on Dimensions of Endorser Expertise
저자
Smith, S.; Christie, J.; Jensen, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Effects of Repetition on Price Comparison Process
저자
Thomas, M.; Menon, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Effects of Schema Congruity and Involvement on Product Evaluation
저자
Lee, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Effects of Self-Affirmation and Individualistic-Collectivistic Appeals on Open-mindedness and Advertising Effectiveness
저자
Kohne, M. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Effects of Sorting Competitive Prices on Product Evaluations
저자
Suri, R.; Kothandaraman, P.; Feng, S.; Koc, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Effects of Spatial Location of Price Information on Consumers' Perception of Prices and Products
저자
Suri, R.; Chandrashekaran, R.; Grewal, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Effects of Supersizing and Downsizing Packages on Consumption: Marketing and Policy Implications
저자
Chandon, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Effects of Supersizing and Downsizing Packages on Consumption: Marketing and Policy Implications
저자
Chandon, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Effects of Two Dimensions of Psychological Distance on Consumer Judgments
저자
Kim, K.; Li, X.; Zhang, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴