충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
422건 중 422건 출력
3/22 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Effects of Legibility of Text in Product Descriptions on Price Perceptions 미리보기
저자
Suri, R.; Kohli, C.; Grewal, D.; Feng, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Effects of Lower and Higher Quality Brand Versions on Brand Evaluation: An Opponent-Process Model Plus Differential Brand-Version Weighting 미리보기
저자
Heath, T.B.; DelVecchio, D.; McCarthy, M.S.; Chatterjee, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Effects of Lower and Higher Quality Brand Versions on Brand Evaluation: An Opponent-Process Model Plus Differential Brand-Version Weighting 미리보기
저자
Heath, T.B.; DelVecchio, D.; McCarthy, M.S.; Chatterjee, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Effects of Metaphor on Goal-Oriented Appeals in Advertising 미리보기
저자
Ahn, H.; Sung, Y.; Crandall, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Effects of Motivation and Attribute Strengths on Evaluation of Fixed and Discounted Prices 미리보기
저자
Suri, R.; Long, M.; Manchanda, R. V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Effects of Nostalgic Advertising through Emotions and the Intensity of the Evoked Mental Images 미리보기
저자
Bambauer-Sachse, S.; Gierl, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Effects of Nostalgic Advertising through Emotions and the Intensity of the Evoked Mental Images 미리보기
저자
Bambauer-Sachse, S.; Gierl, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Effects of Personality on Persuasive Appeals in Health Communication 미리보기
저자
Dutta, M. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Effects of Personal Values on Brand Equity Perspective 미리보기
저자
Atay, E.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Effects of Personal Values on Brand Equity Perspective 미리보기
저자
Atay, E.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Effects of Positive Versus Negative Word-of-Mouth 미리보기
저자
Giese, J. L.; Spangenberg, E. R.; Knuff, D. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Effects of Product Congruency on Dimensions of Endorser Expertise 미리보기
저자
Smith, S.; Christie, J.; Jensen, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Effects of Repetition on Price Comparison Process 미리보기
저자
Thomas, M.; Menon, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Effects of Schema Congruity and Involvement on Product Evaluation 미리보기
저자
Lee, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Effects of Self-Affirmation and Individualistic-Collectivistic Appeals on Open-mindedness and Advertising Effectiveness 미리보기
저자
Kohne, M. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Effects of Sorting Competitive Prices on Product Evaluations 미리보기
저자
Suri, R.; Kothandaraman, P.; Feng, S.; Koc, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Effects of Spatial Location of Price Information on Consumers' Perception of Prices and Products 미리보기
저자
Suri, R.; Chandrashekaran, R.; Grewal, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Effects of Supersizing and Downsizing Packages on Consumption: Marketing and Policy Implications 미리보기
저자
Chandon, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Effects of Supersizing and Downsizing Packages on Consumption: Marketing and Policy Implications 미리보기
저자
Chandon, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Effects of Two Dimensions of Psychological Distance on Consumer Judgments 미리보기
저자
Kim, K.; Li, X.; Zhang, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴