충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
422건 중 422건 출력
4/22 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
61.
서명
Elaboration, Imagination and the Misinformation Effect 미리보기
저자
Lakshmanan, A.; Krishnan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
Elaboration, Imagination and the Misinformation Effect 미리보기
저자
Lakshmanan, A.; Krishnan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
Ella's Elephants and the Three Blind White Guys 미리보기
저자
Belk, R. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
Emancipation Through Modernist Pursuits: The Discipline of Running 미리보기
저자
Chalmers, T. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
Emancipation Through Modernist Pursuits: The Discipline of Running 미리보기
저자
Chalmers, T. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
Embedded Loyalties: A Consumer-Centric View 미리보기
저자
Malshe, A.; Price, L. L.; Arnould, E. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
Embiggeners and Ensmalleners: A Scale Measure of Perceived Risk and Benefits in Sharing Resources 미리보기
저자
Kapitan, S.; Bhargave, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
Embodied Cognition: Towards a More Realistic and Productive Model of Mental Representation 미리보기
저자
Babbes, G. S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
Embodied Consumption: Understanding Avatared Consumers 미리보기
저자
Yang, H.; Chattopadhyay, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
Embodiment in Consumer Judgment and Decision-Making: Behavioral, Psychological, and Neural Perspectives 미리보기
저자
Reimann, M.; Ackerman, J.; Castano, R.; Garg, N.; Kreuzbauer, R.; Labroo, A.A.; Lee, A.Y.; Lee, S.W.S.; Malter, A.J.; Morrin, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
Emergent Moderators of Affective Response in Consumer Behavior 미리보기
저자
Wyer, R. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
Emergent Understandings of Relationships Among Consumption, Production, and the Family 미리보기
저자
Heisley, D.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
Emerging Perspectives on Self-Control 미리보기
저자
Kivetz, R.; Zheng, Y.; Liberman, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
Emerging Perspectives on Self-Control 미리보기
저자
Kivetz, R.; Zheng, Y.; Liberman, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
Emerging Research on U.S. and Canadian Policies Toward Cigarette and Anti-Smoking Advertising and Product Packaging: Effects on Youths and Adults 미리보기
저자
Pechmann, C
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
Emerging Research on U.S. and Canadian Policies Toward Cigarette and Anti-Smoking Advertising and Product Packaging: Effects on Youths and Adults 미리보기
저자
Pechmann, C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
Emerging Views of Attitudes and Attitude Process: Conceptual and Empirical Perspectives on Attitude Strength 미리보기
저자
Berger, I. E.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
Emotional Anthropomorphism: What Kind of Face Sits Well on a Car's Frontal Appearance? 미리보기
저자
Landwehr, J.R.; Weber, B.; Hermann, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
Emotional Network in Control of Cognitive Processes in Advertisement 미리보기
저자
Falkowski, A.; Grochowska, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
Emotional Network in Control of Cognitive Processes in Advertisement 미리보기
저자
Falkowski, A.; Grochowska, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴