충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : E]
422건 중 422건 출력
9/22 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
161.
서명
Examining the Relationship Between Consumer Values and Positive and Negative Affect 미리보기
저자
Kropp, F.; Lavack, A. M.; Silvera, D. H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
162.
서명
Examining the Relationship of Locus of Control, Pro-environmental Attitude and Pro-environmental Behavior 미리보기
저자
Sarigollu, E.; Huang, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
163.
서명
Excessive Buying: Conceptual Typology and Scale Development 미리보기
저자
Wu, L.; Malhotra, N. K.; van Ittersum, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
164.
서명
Excessive Buying: Conceptual Typology and Scale Development 미리보기
저자
Wu, L.; Malhotra, N. K.; van Ittersum, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
165.
서명
Exclude or Include? Consideration Set Strategies and the Choice Process 미리보기
저자
Goodman, J.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
166.
서명
Exclude or Include? Consideration Set Strategies and the Choice Process 미리보기
저자
Goodman, J.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
167.
서명
Exclusive or Intensive Distribution? The Signaling Role of Channel Intensity in Consumer Information Processing 미리보기
저자
Li Lam, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
168.
서명
Excuses: Use 'M if You Got 'Em 미리보기
저자
Hill, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
169.
서명
Exercise Behavior in Loyalty Program: The Influence of Regulatory Focus 미리보기
저자
Daryanto, A.; de Ruyter, K.; Wetzels, M.; Patterson, P. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
170.
서명
Existential Anxiety and Essentialism Explain Negative Reactions Toward Brand Extensions 미리보기
저자
Kesebir, P.; Hong, Y.-y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
171.
서명
Existential Anxiety and Essentialism Explain Negative Reactions Toward Brand Extensions 미리보기
저자
Kesebir, P.; Hong, Y.-y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
172.
서명
Existing Products and Brand Extension Judgments: Does Brand Category Context Matter? 미리보기
저자
Joiner, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
173.
서명
Existing Products and Brand Extension Judgments: Does Brand Category Context Matter? 미리보기
저자
Joiner, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
174.
서명
Expanding the Boundaries of Consumer Socialization Research 미리보기
저자
Bristol, T.; Mangleburg, T. F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
175.
서명
Expanding the Boundaries of Self-Prophecy: The Use of Prediction Requests in Advertising 미리보기
저자
Grohmann, B.; Spangenberg, E. R.; Sprott, D. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
176.
서명
Expanding Time: Altering Consumers' Experience of Time through Temporal Perspective 미리보기
저자
Rudd, M.; Aaker, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
177.
서명
Expectation for a Future Deal: Discount Depth, Timing, and Product Availability 미리보기
저자
Kwon, K.-N.; Schumann, D. W.; Fairhurst, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
178.
서명
Expediting versus Deferring Utility: The Effect of Temporal Perspective on Sensitivity to Prospective Duration 미리보기
저자
Malkoc, S.; Zauberman, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
179.
서명
Expensive or Cheap? Reference Prices and Consumer Perception of Value 미리보기
저자
Brough, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
180.
서명
Experience-Based Processing and its Effects on Judgment, Decision Making, and Behavior 미리보기
저자
Dube, L.; Mukherjee, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴