주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : E]
총
53
건 중
53
건 출력
1/3
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(53)
저자
Taylor, C.R.
(7)
Taylor, Charles R.
(4)
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
(2)
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
(2)
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
(2)
Carlson, Les; Clarke, Barbie
(1)
Chang, C.
(1)
Cho, E.; Yoo, S.-C.
(1)
Cho, Eunji; Yoo, Seung-Chul
(1)
Chou, H.-Y.
(1)
Chu, Shu-Chuan; Lien, Che-Hui; Cao, Yang
(1)
Cornelis, E.; Adams, L.; Cauberghe, V.
(1)
Eisend, Martin
(1)
Fox, Alexa K.; Nakhata, Chinintorn; Deitz, George D.
(1)
Ham, Chang-Dae
(1)
Han, S.; Choi, J.; Kim, H.; Davis, J.A.; Lee, K.-Y.
(1)
Hartmann, P.; Apaolaza, V.; D Souza, C.; Barrutia, J.M.; Echebarria, C.
(1)
Hartmann, Patrick; Apaolaza, Vanessa; D’Souza, Clare; Barrutia, Jose M.; Echebarria, Carmen
(1)
Hoy, M.G.; Childers, C.C.; Morrison, M.
(1)
Jeong, H.J.; Lee, M.
(1)
Karray, Salma; Debernitz, Lidia
(1)
Kelly, S.J.; Cornwell, T.B.; Coote, L.V.; McAlister, A.R.
(1)
Kim, Kacy; Yoon, Sukki; Choi, Yung Kyun
(1)
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
(1)
Lee, K.-Y.; Li, H.; Edwards, S.M.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(53)
발행년도
2019
(14)
2014
(12)
2012
(9)
2013
(9)
2017
(5)
2018
(3)
2020
(1)
더보기
(2)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Eat, drink, and create content: a multi-method exploration of visual social media marketing content
저자
Fox, Alexa K.; Nakhata, Chinintorn; Deitz, George D.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Editorial
저자
Carlson, Les; Clarke, Barbie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Editorial
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Editorial
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Editorial: Artificial intelligence, customized communications, privacy, and the General Data Protection Regulation (GDPR)
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Editorial: Back to the future: some topics we should not forget about in advertising research
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Editorial Board
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Editorial: Corporate social responsibility and advertising - does it extend to taking stances on social issues?
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Editorial: Customised communications
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Editorial: Customised communications - relevance vs privacy in targeted messaging
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Editorial: Hot topics in advertising research
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Editorial: On the economic effects of advertising - evidence that Advertising = Information
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Editorial: recent trends in advertising and required research in emerging markets—an Asian perspective
저자
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Editorial: recent trends in advertising and required research in emerging markets—an Asian perspective
저자
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Editorial: The advertising literature and the role of the International Journal of Advertising
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Editorial: The London Olympics 2012 - what advertisers should watch
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Effects of endorser types in political endorsement advertising
저자
Chou, H.-Y.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Effects of ethnic advertising on consumers of minority and majority groups: the moderating effect of humor
저자
Rößner, Anna; Kämmerer, Maren; Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Effects of recommendation systems on consumer inferences of website motives and attitudes towards a website
저자
Jeong, H.J.; Lee, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Effects of violent television programmes on advertising effectiveness among young children
저자
Cho, Eunji; Yoo, Seung-Chul
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
임시보관함보기
하단메뉴