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41.
서명
The effect of 3-D product visualisation on the strength of brand attitude 미리보기
저자
Lee, K.-Y.; Li, H.; Edwards, S.M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
42.
서명
The effect of celebrity endorsement on sustainable firm value: evidence from the Korean telecommunications industry 미리보기
저자
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
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원문제공마감년
43.
서명
The effect of celebrity endorsement on sustainable firm value: evidence from the Korean telecommunications industry 미리보기
저자
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
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원문제공마감년
44.
서명
The effect of exposure to sexual appeals in advertisements on memory, attitude, and purchase intention: a meta-analytic review 미리보기
저자
Wirtz, John G.; Sparks, Johnny V.; Zimbres, Thais M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
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원문제공마감년
45.
서명
The effect of price fluency and duration framing in price advertisements 미리보기
저자
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
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원문제공마감년
46.
서명
The effect of price fluency and duration framing in price advertisements 미리보기
저자
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
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원문제공마감년
47.
서명
The effect of product placement on persuasion for mobile phone games 미리보기
저자
Lin, H.-F.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
48.
서명
The effects of ad-context congruency on responses to advertising in blogs: Exploring the role of issue involvement 미리보기
저자
Segev, S.; Wang, W.; Fernandes, J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
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49.
서명
The effects of ad–context congruency on responses to advertising in blogs 미리보기
저자
Segev, Sigal; Wang, Weirui; Fernandes, Juliana
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
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원문제공마감년
50.
서명
The effects of eWOM characteristics on consumer ratings: evidence from TripAdvisor.com 미리보기
저자
Yoon, Yeohong; Kim, Alex Jiyoung; Kim, Jeeyeon; Choi, Jeonghye
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
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원문제공마감년
51.
서명
The effects of eWOM volume and valence on product sales – an empirical examination of the movie industry 미리보기
저자
Kim, Kacy; Yoon, Sukki; Choi, Yung Kyun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
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원문제공마감년
52.
서명
The emergence of a half-century of research on humour in advertising: what have we learned? What do we still need to learn? 미리보기
저자
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
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원문제공마감년
53.
서명
The evolution of self-regulation in food advertising: an analysis of CARU cases from 2000-2010 미리보기
저자
Hoy, M.G.; Childers, C.C.; Morrison, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
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