주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : F]
총
24
건 중
24
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2005
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(24)
저자
Ballantine, P. W.; Martin, B. A. S.
(1)
Campbell, R. M.; Howard, D. R.
(1)
Carlson, K.; Tanner, R.
(1)
Denny, R.; Sunderland, P.
(1)
Goodman, J.
(1)
Goodman, J. K.; Irwin, J. R.
(1)
Hassay, D. N.; Peloza, J.
(1)
Jun, S. Y.; MacInnis, D. J.; Park, C. W.
(1)
Labroo, A. A.; Ramanathan, S.
(1)
MacInnis, D.
(1)
Monga, A.; Houston, M. J.
(1)
Nelson, L. D.; Simmons, J. P.
(1)
Nelson, L. D.; Ulkumen, G.
(1)
Patrick, V. M.
(1)
Patrick, V. M.; Fedorikhin, A.; MacInnis, D.
(1)
Penz, E.; Stottinger, B.
(1)
Petrova, P.; Cialdini, R.
(1)
Price, L. L.; Epp, A. M.
(1)
Raghunathan, R.; Hofstede, F. t.
(1)
Skurnik, I.
(1)
Skurnik, I.; Monin, B.; Dewan, T.
(1)
Smith, S.; Murray, J.; Cole, J.; Rappert, M.; Fisher, D.
(1)
Whittlesea, B.
(1)
Yu, P.
(1)
더보기
(19)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(24)
발행년도
2005
(24)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Fanatic Consumption: Reconsidering Fanaticism
저자
Smith, S.; Murray, J.; Cole, J.; Rappert, M.; Fisher, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Faulty Reasoning about Randomness: Special Random Numbers
저자
Goodman, J. K.; Irwin, J. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Faulty Reasoning and Gambling Behavior
저자
Goodman, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Faulty Reasoning Factors Underlying the Gambler's Ruin
저자
Raghunathan, R.; Hofstede, F. t.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Favored Favorites: Inequalities in Equivalent Outcomes
저자
Nelson, L. D.; Simmons, J. P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Feeling Good, Feeling Bad... Feeling Sad, Feeling Glad: Order and Perceived Relevance of Ad-Emotion Affect Processing of Neutral Information
저자
Labroo, A. A.; Ramanathan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Feeling the Future Now: The Influence of Affect on Preferences, Predictions and Perspectives
저자
Patrick, V. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Finding Families: Family Identity in Consumption Venues
저자
Price, L. L.; Epp, A. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Finding Legs: Generativity and the Everyday Language of the Consumer
저자
MacInnis, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Fluency and Feelings of Attraction, Belief, and Interest
저자
Skurnik, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Fluency and Judgments of Pleasantness, Interest, and Involvingness: Memory Evaluation as a Basis for Subjective Experience
저자
Whittlesea, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Fluency Effects on Form vs. Content: Rhyming Makes Information Seem True"
저자
Skurnik, I.; Monin, B.; Dewan, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Fluency of Consumption Imagery Generation and the Reversed Effects of Imagery Appeals
저자
Petrova, P.; Cialdini, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Forget the "Real" Thing-Take the Copy! An Explanatory Model for the Volitional Purchase of Counterfeit Products
저자
Penz, E.; Stottinger, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Forgotten Rejections and the Rebuilding of Personal Preferences
저자
Nelson, L. D.; Ulkumen, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Formation of Price Expectation in Brand Extensions and Impact on Brand Extension Evaluation
저자
Jun, S. Y.; MacInnis, D. J.; Park, C. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Forming Parasocial Relationships in Online Communities
저자
Ballantine, P. W.; Martin, B. A. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
From Door Knobs to Cars: Semiotics of Technology in Advertising
저자
Denny, R.; Sunderland, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
From Ideal to Real: How Prior Contemplation of the Ideal Can Undo Self-Favoritism
저자
Carlson, K.; Tanner, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
FUNdraising: Having Fun While Raising Funds
저자
Hassay, D. N.; Peloza, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴