충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : F]
24건 중 24건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Fanatic Consumption: Reconsidering Fanaticism 미리보기
저자
Smith, S.; Murray, J.; Cole, J.; Rappert, M.; Fisher, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Faulty Reasoning about Randomness: Special Random Numbers 미리보기
저자
Goodman, J. K.; Irwin, J. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Faulty Reasoning and Gambling Behavior 미리보기
저자
Goodman, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Faulty Reasoning Factors Underlying the Gambler's Ruin 미리보기
저자
Raghunathan, R.; Hofstede, F. t.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Favored Favorites: Inequalities in Equivalent Outcomes 미리보기
저자
Nelson, L. D.; Simmons, J. P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Feeling Good, Feeling Bad... Feeling Sad, Feeling Glad: Order and Perceived Relevance of Ad-Emotion Affect Processing of Neutral Information 미리보기
저자
Labroo, A. A.; Ramanathan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Feeling the Future Now: The Influence of Affect on Preferences, Predictions and Perspectives 미리보기
저자
Patrick, V. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Finding Families: Family Identity in Consumption Venues 미리보기
저자
Price, L. L.; Epp, A. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Finding Legs: Generativity and the Everyday Language of the Consumer 미리보기
저자
MacInnis, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Fluency and Feelings of Attraction, Belief, and Interest 미리보기
저자
Skurnik, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Fluency and Judgments of Pleasantness, Interest, and Involvingness: Memory Evaluation as a Basis for Subjective Experience 미리보기
저자
Whittlesea, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Fluency Effects on Form vs. Content: Rhyming Makes Information Seem True" 미리보기
저자
Skurnik, I.; Monin, B.; Dewan, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Fluency of Consumption Imagery Generation and the Reversed Effects of Imagery Appeals 미리보기
저자
Petrova, P.; Cialdini, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Forget the "Real" Thing-Take the Copy! An Explanatory Model for the Volitional Purchase of Counterfeit Products 미리보기
저자
Penz, E.; Stottinger, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Forgotten Rejections and the Rebuilding of Personal Preferences 미리보기
저자
Nelson, L. D.; Ulkumen, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Formation of Price Expectation in Brand Extensions and Impact on Brand Extension Evaluation 미리보기
저자
Jun, S. Y.; MacInnis, D. J.; Park, C. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Forming Parasocial Relationships in Online Communities 미리보기
저자
Ballantine, P. W.; Martin, B. A. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
From Door Knobs to Cars: Semiotics of Technology in Advertising 미리보기
저자
Denny, R.; Sunderland, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
From Ideal to Real: How Prior Contemplation of the Ideal Can Undo Self-Favoritism 미리보기
저자
Carlson, K.; Tanner, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
FUNdraising: Having Fun While Raising Funds 미리보기
저자
Hassay, D. N.; Peloza, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴