충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : F]
14건 중 14건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Friend and/or A Foe?: Exploring Activeness of Objects in Consumption 미리보기
저자
Kravets, O.; Tari, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Factors Influencing Consumers' Evaluation and Adoption Intention of Really-New Products or Services: Prior Knowledge, Innovativeness and Timing of Product Evaluation 미리보기
저자
Wang, Q.; Dacko, S.; Gad, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Fairness in Consumer Markets: Price Expectation, Cost Saliency, and Competition 미리보기
저자
Ratchford, M.; Sinha, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Fantasizing About Winning: Motivational and Congnitive Determinants of Narrative Transportation 미리보기
저자
McFerran, B.; Dahl, D.; Gorn, G.; Honea, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Fashion and the College Transition: Liminality, Play, and the Structuring Power of the Habitus 미리보기
저자
Rademacher, M.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Feast or Famine: How Expectations Polarize Judgments of Ambiguous Alternative Set Sizes 미리보기
저자
Brasel, S.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Feeling Mixed? Emerging Perspectives on Mixed Emotions and Consumer Responses 미리보기
저자
McGraw, A.P.; Lau-Gesk, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Flattery and Persuasion: A Dual Attitudes Perspective 미리보기
저자
Chan, E.; Sengupta, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Food Shopping in Urban China in 1996 and 2006: Homogenization and Stratification 미리보기
저자
Veeck, A.; Yu, H.; Burns, A.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Formation of Consideration Set and Consumer Decision-Making Process under Brand Extension Signal 미리보기
저자
Zhang, Y.; Kang, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
For Those about to Rock: A New Understanding of Adolescent Music Consumption 미리보기
저자
Nuttall, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Friend and Foe? The paradoxical Dynamics of Intergroup Conflict in a Cooperative 미리보기
저자
Loveland, K.; Ward, J.; Ashforth, B.; Reingen, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
From Luxury to Populence: Inconspicuous Consumption as Described by Female Consumers 미리보기
저자
Granot, E.; Brashear, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
From Tools to Theories: How Different Methodologies May Impact Theory Development in Brand Relationship Research 미리보기
저자
Nordhielm, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴