충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : F]
40건 중 40건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Field Guide to Publishing in an Era of Doubt 미리보기
저자
Meyer, Robert J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Framework for Entry Deterrence Strategy: The Competitive Environment, Choices, and Consequences 미리보기
저자
Gruca, T. S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Factors Affecting Judgments of Prevalence and Representation: Implications for Public Policy and Marketing 미리보기
저자
Briley, D.A.; Shrum, L.J.; Wyer, R.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Factors Affecting Judgments of Prevalence and Representation: Implications for Public Policy and Marketing 미리보기
저자
Briley, D.A.; Shrum, L.J.; Wyer, R.S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Factors Leading to Health Care Exclusion Among African Refugees in Australia: The Case of Blood Donation 미리보기
저자
Polonsky, Michael Jay; Ferdous, Ahmed Shahriar; Renzaho, Andre M. N.; Waters, Neil; McQuilten, Zoe
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Falling Back on Numbers: When Preference for Numerical Product Information Increases after a Personal Control Threat 미리보기
저자
Lembregts, Christophe; Pandelaere, Mario
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Fanning the Flames? How Media Coverage of a Price War Affects Retailers, Consumers, and Investors 미리보기
저자
van Heerde, Harald J.; Gijsbrechts, Els; Pauwels, Koen
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Federal Trade Commission Bureau of Consumer Protection, 1978-1979 미리보기
저자
Scammon, D.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Federal Trade Commission: Time of Transition 미리보기
저자
Wiener, J.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Feeling Love and Doing More for Distant Others: Specific Positive Emotions Differentially Affect Prosocial Consumption 미리보기
저자
Cavanaugh, Lisa A.; Bettman, James R.; Luce, Mary Frances
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Field Experimentation in Marketing Research 미리보기
저자
Gneezy, Ayelet
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Film Critics: Influencers or Predictors? 미리보기
저자
Eliashberg, J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Film Critics: Influencers or Predictors? 미리보기
저자
Eliashberg, J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Film critics: Influencers or predictors? 미리보기
저자
Eliashberg, Jehoshua
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Finding a Home for Products We Love: How Buyer Usage Intent Affects the Pricing of Used Goods 미리보기
저자
Brough, A.R.; Isaac, M.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Firm Innovativeness and Its Performance Outcomes: A Meta-Analytic Review and Theoretical Integration 미리보기
저자
Rubera, G.; Kirca, A.H.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Firms' Strategic Leverage of Unplanned Exposure and Planned Advertising: An Analysis in the Context of Celebrity Endorsements 미리보기
저자
Derdenger, Timothy P.; Li, Hui; Srinivasan, Kannan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Firm Value Creation Through Major Channel Expansions: Evidence from an Event Study in the United States, Germany, and China 미리보기
저자
Homburg, C.; Vollmayr, J.; Hahn, A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Flies in the Ointment? Addressing Potential Impediments to Population-Based Health Benefits of Restaurant Menu Labeling Initiatives 미리보기
저자
Burton, S.; Kees, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Follow to Lead 미리보기
저자
Smith, J.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴