충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : F]
40건 중 40건 출력
2/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Footprints in the Sands of Time: A Comparative Analysis of the Effectiveness of Customer Satisfaction and Customer—Company Identification over Time 미리보기
저자
Haumann, Till; Quaiser, Benjamin; Wieseke, Jan; Rese, Mario
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Forceful Phantom Firsts: Framing Experiences as Firsts Amplifies Their Influence on Judgment 미리보기
저자
LeBoeuf, R.A.; Williams, E.F.; Brenner, L.A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Forecast Wizard 미리보기
저자
Deal, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Format Neglect: How the Use of Numerical Versus Percentage Rank Claims Influences Consumer Judgments 미리보기
저자
Sevilla, Julio; Isaac, Mathew S.; Bagchi, Rajesh
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Forward-Looking Financials 미리보기
저자
Schultz, D.E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Franchisor—Franchisee Bankruptcy and the Efficacy of Franchisee Governance 미리보기
저자
Antia, Kersi D.; Mani, Sudha; Wathne, Kenneth H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
From Exclusion to Inclusion: An Introduction to the Special Issue on Marketplace Diversity and Inclusion 미리보기
저자
Henderson, G.R.; Williams, J.D.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
From Exclusion to Inclusion: An Introduction to the Special Issue on Marketplace Diversity and Inclusion 미리보기
저자
Henderson, G.R.; Williams, J.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
From Fantasy to Reality: The Role of Fantasy Sports in Sports Betting and Online Gambling 미리보기
저자
Houghton, David M.; Nowlin, Edward L.; Walker, Doug
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
From Finance to Marketing: The Impact of Financial Leverage on Customer Satisfaction 미리보기
저자
Malshe, Ashwin; Agarwal, Manoj K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
From Social to Sale: The Effects of Firm-Generated Content in Social Media on Customer Behavior 미리보기
저자
Kumar, Ashish; Bezawada, Ram; Rishika, Rishika; Janakiraman, Ramkumar; Kannan, P. K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
From ``Where'' to ``What'': Distributed Representations of Brand Associations in the Human Brain 미리보기
저자
Chen, Yu-Ping; Nelson, Leif D.; Hsu, Ming
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Frontline Problem-Solving Effectiveness: A Dynamic Analysis of Verbal and Nonverbal Cues 미리보기
저자
Marinova, Detelina; Singh, Sunil K.; Singh, Jagdip
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Frugality Is Hard to Afford 미리보기
저자
Orhun, A. Yeşim; Palazzolo, Mike
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Fundamental Tenets of Service Excellence 미리보기
저자
Bettencourt, L.A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Funding Implications of Social Enterprise: The Role of Mission Consistency, Entrepreneurial Competence, and Attitude Toward Social Enterprise on Donor Behavior 미리보기
저자
Smith, B.R.; Cronley, M.L.; Barr, T.F.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Fusing Aggregate and Disaggregate Data with an Application to Multiplatform Media Consumption 미리보기
저자
Feit, E.M.; Wang, P.; Bradlow, E.T.; Fader, P.S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
The Fine Art of Observation ... for the Masses 미리보기
저자
Korostoff, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
The Flow Story Marketing meets finance as executives balance brand equality with enhancing revenue flow 미리보기
저자
Hanssens, D.M.; Dekimpe, M.G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
The Fundamental Things Apply An Exclusive Interview John Deighton weighs in on social platforms, the ongoing publishing revolution and software engineers 미리보기
저자
unknown
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴