충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : F]
149건 중 149건 출력
3/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Feeling Fatigued Leads to Feeling Certain: Regulatory Resource Depletion and Attitude Certainty 미리보기
저자
Wan, E.W.; Rucker, D.D.; Tormala, Z.L.; Clarkson, J.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Feeling Fatigued Leads to Feeling Certain: Regulatory Resource Depletion and Attitude Certainty 미리보기
저자
Wan, E.W.; Rucker, D.D.; Tormala, Z.L.; Clarkson, J.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Feeling Good, Feeling Bad... Feeling Sad, Feeling Glad: Order and Perceived Relevance of Ad-Emotion Affect Processing of Neutral Information 미리보기
저자
Labroo, A. A.; Ramanathan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Feeling Mixed? Emerging Perspectives on Mixed Emotions and Consumer Responses 미리보기
저자
McGraw, A.P.; Lau-Gesk, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Feeling the Future Now: The Influence of Affect on Preferences, Predictions and Perspectives 미리보기
저자
Patrick, V. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Fellows Roundtable 미리보기
저자
Burroughs, J.; Lehmann, D.; Sternthal, B.; Lynch, J.; Belk, R.; Bettman, J.; Hirschman, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Female Role Portrayals in Print Advertising: Talking With Women About Their Perceptions and Preferences 미리보기
저자
Williams, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Fictional Materialism 미리보기
저자
Wells, W. D
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Fictional Materialism 미리보기
저자
Wells, W. D.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Fictional Subjects in Consumer Research 미리보기
저자
Wells, W. D.;Gale, K. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Field Experiments in Nonprofit Marketing: Social Identity and Status Influence Contributions 미리보기
저자
Shang, Y.; Thomas, T.; Kopelman, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Field Experiments in Nonprofit Marketing: Social Identity and Status Influence Contributions 미리보기
저자
Shang, Y.; Thomas, T.; Kopelman, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Fighting Obesity in Away-from Home Consumption: Healthier Food, Better Nutritional Labels, or Menu Assortment? 미리보기
저자
Chandon, P.; Wansink, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Finding Consumers for Consumer Research: A Participatory Perspective on Moving Towards "Marketing Science" 미리보기
저자
Gabel, T. G.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Finding Families: Family Identity in Consumption Venues 미리보기
저자
Price, L. L.; Epp, A. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Finding Legs: Generativity and the Everyday Language of the Consumer 미리보기
저자
MacInnis, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Finding Meaning in Numbers: How Consumers Contextualize Numeric Information 미리보기
저자
Atlas, S.A.; Urminsky, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
First Is Best: First Exposure Effects in Aesthetic Judgments 미리보기
저자
Pandelaere, M.; Millet, K.; Van den Bergh, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
First Is Best: First Exposure Effects in Aesthetic Judgments 미리보기
저자
Pandelaere, M.; Millet, K.; Van den Bergh, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
`Fit for Charity' : The Moderating Role of Private Self-Focus in the Persuasiveness of Regulatory Fit 미리보기
저자
Fransen, M.L.; Fennis, B.M.; Vohs, K.D.; Pruyn, A.T.H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴