충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : F]
149건 중 149건 출력
6/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
101.
서명
Free Bumperstickers for a Better Future: The Long Term Effect of the Labeling Technique 미리보기
저자
Cornelissen, G.; Dewitte, S.; Warlop, L.; Liegeois, A.; Yzerbyt, V.; Corneille, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
102.
서명
Free Bumperstickers for a Better Future: The Long Term Effect of the Labeling Technique 미리보기
저자
Cornelissen, G.; Dewitte, S.; Warlop, L.; Liegeois, A.; Yzerbyt, V.; Corneille, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
103.
서명
Freedom and Constraint: The Interplay of Consumer Agency, Social Relations, and the Market 미리보기
저자
Barnhart, M.; Penaloza, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
104.
서명
Freedom and Constraint: The Interplay of Consumer Agency, Social Relations, and the Market 미리보기
저자
Barnhart, M.; Penaloza, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
105.
서명
Friend and Foe? The paradoxical Dynamics of Intergroup Conflict in a Cooperative 미리보기
저자
Loveland, K.; Ward, J.; Ashforth, B.; Reingen, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
106.
서명
Frisbee for Friends, Furniture for Family: The Influence of Products on Network Activation and WOM Intentions 미리보기
저자
Anik, L.; Norton, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
107.
서명
From Door Knobs to Cars: Semiotics of Technology in Advertising 미리보기
저자
Denny, R.; Sunderland, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
108.
서명
From Egotism to Averseness: The Role of Implicit Self Judgments in Seller Choice 미리보기
저자
Kachersky, L.; Kim, H. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
109.
서명
From Evaluation to Compliance: Anthropomorphism and the Role of Loneliness, Trust, Uncertainty and Guilt 미리보기
저자
Ahn, H.-K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
110.
서명
From First to Second Generation: Moderated Nonconscious Behavior Effects 미리보기
저자
Wheeler, S. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
111.
서명
From Ideal to Real: How Prior Contemplation of the Ideal Can Undo Self-Favoritism 미리보기
저자
Carlson, K.; Tanner, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
112.
서명
From Life Style to Value Systems to Simplicity 미리보기
저자
Hansen, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
113.
서명
From Luxury to Populence: Inconspicuous Consumption as Described by Female Consumers 미리보기
저자
Granot, E.; Brashear, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
114.
서명
From Saver Society to Consumer Society: The Case of the East European Consumer 미리보기
저자
Axelova, E.; Belk, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
115.
서명
From Saver Society to Consumer Society: The Case of the East European Consumer 미리보기
저자
Axelova, E.; Belk, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
116.
서명
From the Black Box to the Aquarium: How Brain Imaging Sheds `Light' on the Underlying Mechanisms of How Marketing Actions Work 미리보기
저자
Plassmann, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
117.
서명
From the Black Box to the Aquarium: How Brain Imaging Sheds `Light' on the Underlying Mechanisms of How Marketing Actions Work 미리보기
저자
Plassmann, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
118.
서명
From the Mind to the Feet: The Influence of Shopper Activities on Unplanned Purchases 미리보기
저자
Huang, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
119.
서명
From Tools to Theories: How Different Methodologies May Impact Theory Development in Brand Relationship Research 미리보기
저자
Nordhielm, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
120.
서명
From Trash to Treasure: Freecycle.org as a Case of Generalized Reciprocity 미리보기
저자
Nelson, M.R.; Rademacher, M.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴