충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : G]
14건 중 14건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Grounded Typology of Consumer Conceptualizations of Failure 미리보기
저자
Otnes, C. C.; Fischer, E.; Tuncay, L.; Rodriguez, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Generaciones/Generations: Cultural Identity, Memory, and the Market 미리보기
저자
Penaloza, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Gentrification and Consumption: An Exploratory Study 미리보기
저자
Ilkucan, A.; Sandikci, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Giving Gold Jewelry and Coins As Gifts: The Interplay of Utilitarianism and Symbolism 미리보기
저자
Ertimur, B.; Sandikci, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Global Consumption: (How) Does Culture Matter? 미리보기
저자
Russell, C. A.; Valenzuela, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Goal-Motivated Reasoning: The Lure of the "Yes, I Can" Conclusion 미리보기
저자
de Mello, G. E.; MacInnis, D.; Stewart, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Goals and Mindsets in Consumer Choice 미리보기
저자
Chernev, A.; Kivetz, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Goals as Excuses vs. Guides: The Liberating Effect of Perceived Goal Progress on Choice 미리보기
저자
Fishbach, A.; Dhar, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Goal Strength, Preference, and the Structure of Goals 미리보기
저자
Markman, A. B.; Brendl, C. M.; Kim, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Great Expectations?! Assortment Size, Expectations and Purchase Likelihood 미리보기
저자
Diehl, K.; Poynor, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Guilt and Purchase Commitment: Understanding Feelings of Guilt in a Retail Purchase Context 미리보기
저자
Dahl, D. W.; Honea, H.; Manchanda, R. V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Genie in the Bottle: How Prize Level and Salience of Odds of Winning Affect Promotion Attractiveness and Consumption Intentions in Instant Monetary Prize Promotions 미리보기
저자
Makienko, I.; Moritz, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Global Innovator and Country Innovativeness: A Cross-National Study of Consumer Propensity to Buy New Products 미리보기
저자
Tellis, G. J.; Yin, E.; Bell, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Good, the Bad and the Cheap: The Impact of Cultural Orientation on Inferred Motives Behind Bargaining Offers 미리보기
저자
Valenzuela, A.; Srivastava, J.; Lee, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴